Dobrý den,
nabídka brigády prodejce reklamy s možnými příjmy. Nabízíme přivýdělek, brigádu. Prodejce internetové reklamy s možnými příjmy. Telefonní čísla, kontakty Vám prodáme.
Za odměnu 15% z tržby.
Jde o komunikaci s firmami a domlouvání jedné ze 3 variant reklamy.
A reklamu, jako samolepku, že si může ředitel firmy dát na auto a pak brát za reklamu peníze, realitní meziprovize.
Přečtěte si nabídku.
NABÍDKA na REKLAMU s MOŽNÝMI PŘÍJMY
PRO FIRMY:
Dobrý den, u telefonu ……., KONZULTAČNÍ SPOLEČNOST.
Nabídli bychom Vám 3 možnosti reklamy.
OTEVŘENÁ POZICE III. třídy: pro
256 účastníků
a) základní varianta, za 1.900,- Kč / 1 rok – s možným náhodným příjmem až
15.000,- Kč a až 30.000,- Kč (vyplácí se 1x)
OTEVŘENÁ POZICE II. třídy: pro
64 účastníků
b) prémiová varianta, za 3.600,- Kč / 1 rok –
s možným náhodným příjmem až 30.000,- Kč a až 45.000,- Kč (vyplácí se 2x)
OTEVŘENÁ POZICE I. třídy: pro
16 účastníků
c) luxusní varianta, za 7.200,- Kč / 1 rok –
s možným náhodným příjmem až 45.000,- Kč a až 60.000,- Kč (vyplácí se 3x)
Výnosy
firmám k reklamě z realitních provizí:
a) …. 15.000,- Kč – 30.000,- Kč
b) …. 30.000,- Kč – 45.000,- Kč
c) …. 45.000,- Kč – 60.000,- Kč
Vysvětlení:
Reklama by byla na naší webové
stránce s našimi bannery, takže by byla viditelná jak Vaše reklama, tak
ale i naše nabídky, kdy byste za klienta na naše realitní a finanční produkty
obdržel meziprovize (ty máme garantované u notáře). A
tím, že byste měl náhodné příjmy, jsme pro vás zajímavější, než ostatní.
ZÁKLADNÍ
VARIANTA: Základní část reklamy je reklamní banner. Ten bychom umístili na webové stránky
spolu s našimi bannery. A spustili bychom 1 x za rok reklamní kampaň,
interaktivní reklama, která přivádí zákazníky. Vaše firma by tak byla
zviditelněna po celý rok. A mohli by Vás tak oslovit i další potenciální
zákazníci, kteří Vaši firmu třeba hledají.
PRÉMIOVÁ
VARIANTA: Prémiová varianta je základní varianta
s rozšířením o vlastní naší
činnost interaktivního získávání realitních klientů. Část investovaných
finančních prostředků jde na reklamu a další část na interaktivní získávání
realitních klientů, ze kterých jsou právě ty realitní podíly.
LUXUSNÍ
VARIANTA: Luxusní varianta je prémiová varianta
s rozšířením o získávání klientů profesionálním callcentrem. To bude stát
další náklady, ale zase přinese nové a další realitní klienty.
PRO RODINY:
I vy můžete jakékoli firmě dělat
reklamu. Firmě to pomůže a náhodné meziprovize si
zinkasujete Vy. Pro Vás dobrý obchod.
Reklama by byla a našimi bannery, s nastaveným převedením na náš
Eshop, aby si klient mohl předčíst více informací.
OTEVŘENÁ POZICE III. třídy: pro
2.560 účastníků
a) základní varianta, za 190,- Kč / 1 rok – s možným
náhodným příjmem až 1.500,- Kč a až 3.000,- Kč (vyplácí se 1x)
OTEVŘENÁ POZICE II. třídy: pro
640 účastníků
b) prémiová varianta, za 360,- Kč / 1 rok –
s možným náhodným příjmem až 3.000,- Kč a až 4.500,- Kč (vyplácí se 2x)
OTEVŘENÁ POZICE I. třídy: pro
160 účastníků
c) luxusní varianta, za 720,- Kč / 1 rok –
s možným náhodným příjmem až 4.500,- Kč a až 6.000,- Kč (vyplácí se 3x)
Výnosy
rodinám k reklamě z realitních provizí:
a) …. 1.500,- Kč – 3.000,- Kč
b) …. 3.000,- Kč – 4.500,- Kč
c) …. 4.500,- Kč – 6.000,- Kč
JAKÁ REKLAMA SE NABÍZÍ:
Firmám: volitelná
(nejčastěji svoji firmu)
Rodinám: volitelná
(firmu svých známých, nebo neutrální univerzální reklamu na Svěřenský fond).
Účetní ošetření
náhodného příjmu: je přes Svěřenský fond (to je v souladu se zákonem a
tudíž v pořádku).
Povolení: platností
Svěřenských fondů pro každou rodinu schválených zákonem NOZ s účinností od
1.1.2014
Platností Dohledové
organizace řádně zapsané Obchodním soudem, což svěřenské fondy pod zákona z Quebecku vyžadují.
Dohledy: právní dohled,
projektový dohled, ekonomický dohled, účetní dohled
UJASNĚNÍ NA
ZAČÁTKU
Lidé rádi hrají, rádi sázejí, když mohou něco vyhrát.
A takhle, když je omezené množství „sázek“, když to tak
nazvu, tak to působí více uzavřeně.
Ale pozor, na sázkové hry je potřeba míti povolení, a toto
není sázková hra.
Byznys plán má 2 části. Část A a
Část B. Část A je reklama a získání části peněz za reklamu jako nutnou a
podmiňující a související investici k náhodným příjmům z realitní
činnosti, kdy je třeba investovat 1.a.) do strojů na podávání
inzerce, 1.b) do placení ručního sms kování a 1.c) do činnosti
práce callcentra provádějícího telemarketing a průzkumy trhu a dotazníky, a
z nich získávání předběžných klientů.
A Část B., to je realitní a developerská činnost, pro získané
klienty zajišťování pozemků, stavebního povolení a stavby.
A obě části, Část A a Část B. jsou spolu navzájem propojené a v symbióze, a ve franchise a ve vzájemném doplňování se.
Tak já jen pro ujištění, kdyby toto někdo nazýval hrou, nebo
provozováním her, tak že to tak rozhodně není. To si ujasněme hned na začátku.
Ukázka reklamních bannerů je zde:
Ukázka ESHOPU je zde: