PŘÍKAZNÍ SMLOUVA
uzavřená
v souladu s ustanovením § 2430 až 2444 občanského zákoníku v platném
znění:
1. Strany
Konzultační
společnost, s.r.o.
Sídlo:
V zářezu 902/4, Praha 5-Jinonice, PSČ 158 00 IČO: 25632001
spisová značka : C 56439 vedená u Městského soudu v Praze
jednatel: Pavel Šámal
Beroun, PSČ 266 01
Ing.
Václav Ženíšek,
Projekt
manažer, tel.: 773 172 405, whatsapp 775 146 196
(dále
jen příkazce)
a
Jméno
a příjmení: ……………………………………………..……..
titul: …………
Adresa
bydliště: …………………………………………………………………..………
Obec:
…………………………………………… Část obce: …………………………
PSČ:
…………………
IČO:
…………………
Tel.:
…………………………… Email: …………………………………….
(dále
jen příkazník)
1. Předmětem smlouvy je pravidelný měsíční plat
z developerského rozpočtu developerské akce, za činnosti, které příkazník
vykonává. Jedná se o zajišťování níže uvedených výkonů a činností:
SEZNAM
ČINNOSTÍ:
a)
Zajišťování
pozemků a zajišťování penzionů na prodej pro koupi pro další účelová
družstva. Nízkonákladová. A mají do nich být získáváni i obce za členy za
účelem pořízení levných bytů. Odepisování na realitní inzeráty na Sreality na
nabídky vhodných pozemků na naší výstavbě bytů
b)
Zajištění
výkonu klientského servisu sám a zajištění přes zapůjčené členy z obchodní sítě
nebo přes profesionální callcentra prací se zájemci výstavby a posílání SMS
s odkazy na webové stránky a na naše videa – jak klienty
na byty, tak klienty jako obce na byty od nás.
c)
Získávání
nových klientů na byty. A k nim zajištění výkonu klientského servisu. Databáze na obce. Práce s datovou
schránkou. Kontaktování obcí. A jednání s obcemi. Dále objednávání
realitní inzerce na profesních realitních servere. Případně sám, sama vedení
emailové schránky na Seznamu s peněženkou na úhradu realitní inzerce na
Sreality.
Dále zajišťování založení a vedení emailové schránky
s peněženkou a zajišťování inzerce našich půdorysů pro některé ze 167
Polských realitních makléřů. A také pro další nové externí spolupracovnice
z obchodní sítě, pokud budou mít zájem o realitní meziprovize za klienty
z realitní inzerce.
d)
Zodpovědnost
a provádění položek z harmonogramu akce.
Podpora, výběrová řízení, u klientů s možností (tzv. pasivní
příjmy).
e)
Získávání
dalších spolupracovnic do obchodní sítě pod sebe, na
zasílání SMS a později když kariérně vyrostou, tak realitních referentek.
f)
Účast na schůzích 1 x za 14 dní, organizace a svolávání schůzí,
příprava programu schůzí, zápisů ze schůzí a průběžný monitoring schůzí.
2. Sjednaná odměna za
činnosti je:
Za
podpis nemovitostních dluhopisů pak měsíční platby mzdy, z č. 66
developerské akce, developerského rozpočtu. Výše 4,5% z ceny stavebních
nákladů.
A
k tomu ještě:
a)
Za zajištění pozemku pro výstavbu nebo penzionu na rozprodej………. 1/6 z dosažené
provize z ceny pozemku. (Obvykle je provize okolo 3 %, takže odměna by se
pohybovala ve výši 0,5% z ceny pozemku)
b)
Za klientský servis prováděný sám je odměna dle Pravidel na rozdělování peněz
do celé struktury, rovnoměrně. (viz. informace v intranetu příkazce).
*)
Za podpis nemovitostních dluhopisů tak téměř celá částka z řádku 68, tedy
až 80.000,- Kč za každého klienta, který dopadne (záleží na výši Cash backu
klientům, jaký se zvolí)
c)
Za podporu při získávání dalších klientů je odměna dle daných a uvedených odměn
v pravidlech na rozdělování peněz sjednaných u notáře.
d)
Za dílčí 1/6 koordinace na akci, odměna 1/6 z rozpočtu developerské akce.
*)
Za podpis nemovitostních dluhopisů pak měsíční platby mzdy, z č. 66
developerské akce, developerského rozpočtu. Výše 4,5% z ceny stavebních
nákladů.
e)
Za získané realitní referentky podíl z poplatků a dále stálý podíl ze
struktury daný podle odměn v pravidlech na rozdělování peněz sjednaných u
notáře.
f)
Za účasti na schůzích při činnosti koordinace, viz výše zmíněná odměna 1/6
z položky koordinace na developerské akci.
3. Odměna bude
uhrazena příkazníkovi po dokončení a odevzdání činnosti a nebo po částečném provedení činnosti, a to vždy
v běžných výplatních termínech na základě výkazu, který vypracuje a
předloží příkazník, vždy nejpozději do třetího dne kalendářního měsíce
následujícího ke schválení odpovědné osobě.
4. Odměna se vyplácí příkazníkovi
(ze založeného družstva na developerskou akci nebo ze založení s.r.o. nebo
koupeného na provádění financování developerské akce) na jím označený účet u
peněžního ústavu, vždy nejpozději do 15. dne kalendářního měsíce následujícího
po měsíci, ve kterém proběhlo vyúčtování obchodního případu a nebo kdy probíhá
měsíční koordinační záloha čerpaná z rozpočtu developerské akce.
5. Příkazník bude
vykonávat činnost pro svého příkazce v době od 9 do 17 hod., povede o své činnosti reporting, vedení
monitorovacích karet pro evidenci jeho činnosti, případně činnosti jeho lidí za
podmínek uvedených v intranetu příkazníka. Mandatář a jeho pracovníci
budou do těchto karet pořizovat předepsané zápisy v součinnosti s callcentrem
příkazce. Cílem je tak informační systémové pokrytí pro více developerských
projektů výstavby bytových domů.
6. Příkazník bude
nabízet jiným firmám produkty příkazce. Příkazník bude projednávat
s řediteli firem produkty příkazce.
7. Příkazník se
zavazuje vykonávat činnost svědomitě a řádně podle svých sil, znalostí,
schopností a dodržovat podmínky sjednané v příkazní smlouvě i v Bílé
Knize Infoburzy (vnitřní předpis družstva).
Zavazuje se:
- vykonávat činnost osobně,
- dodržet právní předpisy vztahující se
k činnosti jím vykonávané, zejména právní předpisy k zajištění
bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, dodržovat ostatní předpisy vztahující
se k činnosti jím vykonávané, zejména předpisy k zajištění
bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, s nimiž byl řádně seznámen, což
tímto potvrzuje,
- řádně hospodařit se svěřenými prostředky,
střežit a ochraňovat majetek mandanta před poškozením, ztrátou, zničením a
zneužitím.
8. Dohledová organizace
u developerského projektu (účelové družstvo) je zřizována za účelem poskytnutí
maximální právní jistoty především klientům výstavby a současně dílčím
dodavatelům, subdodavatelům, ale i projektantům, koordinátorům a dalším, kdo se
podílejí na developerském projektu. Dohledová organizace plní úlohu interního
arbitra (rozhodčí sporu, znalec) a poskytuje plný informační servis
prostřednictvím informačních systémů příkazce. Dohledová organizace a příkazce
se dělí v poměru 1/3 dohledové organizaci (lidem činným na činnosti
dohledu, 1/3 příkazce a 1/3 za licenci pro kanadskou investiční společnost. Dohledová
organizace a příkazce mají pro tuto aktivitu založený společný účet se
společným dispozičním právem. Pravděpodobně přes zakoupenou společnost
s ručením omezeným.
9. Dohledová organizace
na další developerský projekt je zřizována příkazníkem ve spolupráci s příkazcem.
Cena za celý monitoring a dohled činí až 10% z ceny stavebních prací na
developerském projektu. Jednotlivé pokyny jsou v Bílé Knize Infoburzy. Družstva
při své činnosti a z důvodů daně na vstupu (a výstupu) provádí
k bytové výstavbě činnosti prodeje poptávek (např., realitním kancelářím),
vydávání inzertního časopisu INFOBURZA (inzerce firem a ičařů) a pronájem
monitorovacích karet na sledování produktivity firmám a podnikům. Vše jako
franchisingový partner příkazce.
10. Sjednaný obsah Koordinátorské
příkazní smlouvy lze měnit pouze písemným dodatkem podepsaný oběma účastníky
smlouvy.
11. Příkazní smlouva se
vyhotovuje ve třech originálech, jedna pro příkazce, jedna pro příkazníka a
jedna pro družstvo pobočky nebo „franchisanta pobočky“.
12. Ostatní práva a
povinnosti smluvních stran vyplývající z této smlouvy se řídí ustanoveními
občanského zákoníku a dalšími obecně závaznými předpisy.
………………………………… …………………………………….
příkazce
příkazník Konzultační společnost, s.r.o.
POKYNY PRO PARTNERA
-
smlouvu
uložit do počítače, vytisknout 2x, sešít sešívačkou, vyplnit záhlaví, dát do
obálky a dojít na poštu a odeslat poštou.na uvedenou adresu:
Pavel Šámal,
PO
BOX 64, 266 01
Beroun,
Pak
poslat informační SMS na dvě telefonní čísla: na 778 088 548 a na 720 591 088
Text: Dobry den, prave jsem odeslal 2 x novou
koordinatorskou smlouvu panu Pavlu Šámalovi na PO BOX 64, 266 01 Beroun.
Podpis.
Odkaz na
tuto smlouvu na internetu je:
http://www.konzultacni-spolecnost.cz/zakazky/id25534/25534.pdf