25799-Vysvětlení financování bytů
25799-12 bodů ke schůzce s klientem na levný byt se spoluprací v developerské činnosti

v
PRODEJCE, SMLUVNÍ PARTNER BANKY


Konzultační společnost, s.r.o.
Pavel Šámal
jednatel
IČO: 25632001
koordinace, dispečink
tel: 720 591 088,
tel: 731 515 540
E-mail: konzultacni-spolecnost@seznam.cz

PRODEJCE


MM Reality holding a.s.
Marek Jakš
realitní makléř senior
IČO: 27487768
DIČ: CZ27487768
Pobočka Zábřeh na Moravě
tel: 605 587 736,
E-mail: mjaks@mmreality.cz

stránky 12 bodů ke schůzce s klientem na levný byt - verze pro mobilní telefony a pro tablety, tel: 720 591 088

stránky 12 bodů ke schůzce s klientem na levný byt - verze pro mobilní telefony a pro tablety


(materiál právě na osobní schůzku s klientem na byt za 550.000 Kč)
mezi: Pavel Bárta, – realitní makléř MM REALITY a Konzultační společnost, s.r.o. příprava developerské výstavby bytů a smluvní partner
a
potencionální klient na byt za 550.000,- Kč

Program a body schůzky:
1. Představení jedné strany, realitní makléř Pavel Bárta a MM reality.
2. představení druhé strany – Konzultační společnost, Družstvo investorů, a další organizace.
3. Vysvětlení financování bytů a cese pohledávky za nesplacenými členskými vklady.
4. Představení spojení aktivity investice do telemarketingu skript na volání klientů na roboty na peníze s následnou koupí bytu a s podporou na splácení jeho kupní ceny.
5. Využití aktivity investice do telemarketingu na volání klientů na roboty na peníze k následným meetingům pro budoucí klienty na byty a pro další, již ty, co už mají hypoteční úvěr. Meetingů konaných v nějakém vhodném restauračním, klubovém nebo hotelovém zařízení.
6. popis způsobu práce s klientem na budoucí byt, vysvětlování za pomocí Reportových karet s datumy k jednotlivým budoucím procesům a monitoring těchto karet na internetu pro vzájemnou kontrolu a dohled
7. registrační formulář pro klienta na zájem o rodinný dům
8. registrační formulář pro klienta na zájem o budoucí byt za 30% ceny a zbytek na splátky, a zpětně na možné příjmy na snížení hypotečních splátek z aktivity získávání klientů na roboty na peníze a získávání dalších realitních klientů
9. Projednání tzv. Modrého letáku, což je leták s nabídkami na zhodnocení 6%, 12%, 17%, 30% a s texty vysvětlující podstaty a principy.
10. Projednání tzv. letáku na projekt PATRA 4 bytů, kdy se nabízí pořízení patra 4 bytů a zajištění jejich nájemců – klientů na pronájem bytů, kdy se započítávají budoucí příjmy z pronájmů 50% do bonity klienta.
11. Co klient přináší tím, že přistupuje na byt a ponechání části 50.000,- Kč v jeho Svěřeneckém fondu na činnost dotazníky na finanční roboty a dotazníky na další nové realitní klienty, kdy jsou výsledky převedeny na realitní podílové provize a klientu se tak úročí částka 17% úrokem ročně, a při případném navýšení jeho zisku je mu zisk vyplácen na snížení jeho nákladů na jeho hypoteční úvěr.
12. Použití 50% prvních zisků na zpětné zadání callcentru, aby volalo za část skript na získání klientů na koupi robotu na peníze a část skript pro rodiny, na získání zájemců na reality (na jejich podíl, část, s nabídkou profinancování za nižší úrok).



Rozvedení jednotlivých bodů:
1. Představení jedné strany, realitní makléř Pavel Bárta, realitní kancelář MM reality:


Autor výstavby bytů, realitní kancelář MM reality a Pavel Šámal,
Marketing a reklama, zajišťování klientů, možnosti příjmů z robotů na peníze

Aktuální
projekt bytové domy, v plánu 500 bytů, výstavba, byty s možností malých pasivních příjmů po dobu 20 ti let z robotů na peníze

Předchozí
36 bytů Šeberov, 30 bytů Praha 10, 186 bytů Vestec I. a 284 bytů Vestec III.

Vzdělání
ČVUT fakulta stavební, obor Provádění staveb. Projektanti také ČVUT. Architekt také ČVUT. Střední škola. Ekonomické a účetní vzdělání.

Webové stránky
weby Konzultační společnost, družstvo investorů, družstevní poptávkový server s investory, poptávkový server s klienty na rodinné domy, přehled 8 produktů (společné postavení bytového domu, projekt PATRA, Základní nabídka 5 ti věcí pro rodiny v ČR a v Německu, Rentiérství čili pronajímání lidí, Generování peněz a objednávka k vygenerování peněz, otočení peněz se 100% ziskem za 4 měsíce, nabídky na zhodnocení 6%,12%,17%,32%, Zelená karta a její vysvětlení přes představení produktu auto za 1,- Kč,

Realitní makléř MM reality Pavel Bárta ze společnosti MM Reality, jedná se o anglické know-how, se sídlem v Praze, zde mají sídlo. Mají cca 2.000 realitních makléřů po celé ČR. Mají pobočky pro realitní makléře. Inzerují na 46 inzertních serverech. A propárovávají (prokonbinovávají) starší své poptávající na podobnou nemovitost. Zasílají týdenní statistiky, nové klienty a kolika již stávajícím klientům z databáze byla nemovitost nabídnuta. Pavel Bárta působní na pobočce PRAHA 9. Realitní kancelář nabízí klasické služby zprostředkování klienta a případně vyřízení hypotečního úvěru.



2. představení druhé strany – Konzultační společnost, Družstvo investorů, a další organizace :


Konzultační společnost je s.r.o., na činnosti finančních poradců, dále smluvní partner hypoteční banky (provize za hypoteční úvěry), dále její jednatel Pavel Šámal je obchodní zástupce WSM (roboti na peníze), dále je člen kontrolní komise Družstva investorů a dále spolupracuje jako majitel franchisy na sjednávání schůzek pro produkt PATRA bytů a dále je Konzultační společnost, s.r.o. pověřená činností dohledové organizace k zakládaným Svěřeneckým fondům.

Družstvo investorů: základní činností je provoz internetového serveru ve franchise, a to pro činnosti poskytování hostingu a domén a webových stránek zvaných „Dispečerské pulty“ a poskytování poptávajících klientů na investice členům družstva a členům obchodních sítí dceřiných s.r.o., pro provádění možnosti zhodnocování si vlastních peněz. Účelem Družstva investorů je zakládání dalších středisek, v ČR a EU, v každém okrese min. 1 středisko. Dále je účelem Družstva investorů využívat byt, splácet jej, mít možnost mít další obchodní podíly a z nich si částečně splácet byt a jeho provoz, výrobní program bytových domů, vlastní výrobní program rodinných domů, zainvestování pozemků sítěmi, možnosti vkladů za účelem zisku atd.

Další organizace: další organizace jsou tzv. správci dodávek. Jedná se o firmy ze základních 12 ti stavebních oborů, které mají smlouvu, že provedou výběrová řízení, na dodavatele, a když budou mít sami zájem dodávat, tak svoji nabídkovou cenu musí přizpůsobit nejnižší nabídce a pak mohou vybrat sami sebe k dodávkám. KOORDINÁTOR přitom provádí konkurenční výběrové řízení, a kontroluje tak činnost správce dodávek souběžně, na internetu.



3. Vysvětlení financování bytů a cese pohledávky za nesplacenými členskými vklady :


(materiál právě na osobní schůzku s klientem na byt za 550.000 Kč)


Základem je cena, pro příklad 2+kk 52,4 m2 za 2,832.000,- Kč.
Cena bytu se rozloží do 6 ti částí (á 15%) a 7. část bude 10%. (to je jednoduché a dobře se to pamatuje).

Na přihlášce do nového družstva tedy budou řádky: (Družstvo Praha 9)
1. vklad, základní členský vklad, 10.000
2. vklad 15%
3. vklad 15%
4. vklad 15%
5. vklad 15%
6. vklad 15%
7. vklad 15%
8. vklad 10%
====================
A tímto má klient zaplacený byt. Přitom vklady č. 4., 5., 6., 7., a 8. může platit hypotékou, hypotečním úvěrem. Buď dá do zástavy jinou nemovitost, nebo použije předhypoteční úvěr.
Alternativa: klienti se na druhý bytový dům sdruží do nového družstva (Družstvo Praha 9) a to si vezme úvěr na krytí všech vkladů 4., 5., 6., 7., a 8. Celkem 7 klientů na 7 bytů, v jednom bytovém domě. (po 7 ostatních členských vkladech tj. celkem 49 členský ostatních vkladů – na 1 bytový dům).
Na pozemek je potřeba tedy všech 14 ti klientů na byty (ideální případ).
Z našeho hlediska tedy investičního plánu, se na začátku platí
Pozemek …. 20,2%
Sítě: ………0,3%
Projekty… 1,19%
Finanční servis s úvěrem… 0,76%
Koordinace… 2,52%
Reality-my…. 1,66%
Reality-realitní kancelář.. 1,66%
DPH 15% …. 12,78%
A po vyřízení
a) úvěru od ČSOB a.s. na 2 roky, přes paní Kolářovou
b) úvěru od Komerční banky, přes paní Kostelníčkovou
se platí začátek stavby, sítě, celá stavba a DPH.
====================
Lze tedy jednoznačně říci, že pozemek, sítě, projekty, koordinace, reality se platí ze 30% (když jsou sehnaní všichni klienti na 1 bytový dům) a pak se vyřídí úvěr.
Tady bych se pozastavil nad přihláškou do družstva a nad založením nového družstva. Do Družstva investorů vloží na chvíli jen těch 10.000 Kč, které se mu převedou na účet nového družstva třeba s názvem družstvo Praha 9. Takže Družstvo investorů zde plní jen jakousi funkci „správce vkladu“. Ale i to je potřeba.
Nové družstvo musí mít stanovy a vzorovou přihlášku do nového družstva (s platebním kalendářem jednotlivých plateb).
A alternativu1: při platbě ze svých peněz nebo svých 30% a 70% z hypotečního úvěru.
A alternativu 2: při platbě 30% a zbytku na 20-25 let v navýšeném nájmu.
Závazek na přihlášce do družstva slouží pak jako cese pohledávky za nesplacenými členskými vklady (to je celkem důležitý pojem, ten se naučte).

====================
Jak do toho vstupuje klient na 3 franchisy á 150.000,- Kč + poplatky 40.000 + provize RK MM reality 60.000, tedy byt za 550.000 Kč.
Všichni víme, že se vychází z nabídky, vyděláme spolu 2,0 mil. Kč a rozdělíme sen50/50. Ale do vztahu vkládají obě strany 150.000 Kč, tedy, společně, 300.000 Kč.
Stavební obrat je 10 mil.Kč, z něj má 10% stavební firma a 10% druhá strana. A tedy, když dá někdo 150.000 Kč a k tomu uzavře koordinátorskou příkazní smlouvu na spolupráci (ze které má příjmy), tak si na dvojici bytových domů vydělá asi 1,0 mil. Kč. Je to dělba napůl o 10% se střediskem Šámal-Turek, tedy REDSTAV, s.r.o. a Konzultační společnost, s.r.o. Protože ten klient – investor vkládá těch 150.000 Kč. Druhých 10% má autor + Družstvo investorů (8 úrovní dle pravidel na peníze). Tak je to celou dobu dohodnuté. A u notáře sjednané a řádně zapsané obchodním soudem. Pro jistotu, aby později někdo nepřevynášel peníze jinam, než je správci v podstatě svěřeneckých fondů dáno.
*) s Novým klientem na 550.000 Kč se bude dělat další středisko, kde bude jasně popsáno, že 5% jde jemu, 5% středisku Šámal-Turek (Velká stavební franchisa) a 10% Družstvu investorů a autorovi. Je to jako při dělbě pomeranče na čtvrtiny. Každý má z toho 1/4. A to je celkem vyvážené, pro všechny. Všichni s tím takto souhlasí. A kdo ne, tak ať si za sebe najde a přivede náhradníka (jak to říkají stanovy).
A pak ještě na základě uzavřené koordinátorské příkazní smlouvy nastartujeme další 2 bytové domy, třeba na Barrandově. To už bude 2. (slovy druhý) mil. Kč.
A pak ještě na základě uzavřené koordinátorské příkazní smlouvy nastartujeme další 2 bytové domy, třeba na Barrandově. To už bude 3. (slovy třetí) mil. Kč.
A tyto 3 mil. (slovy tři miliony, ty se ovšem řádně zdaní), se použijí na splacení kupní ceny bytu za 2,832.000 Kč. A příjmy za činnost podílové koordinace na této akci 1-2 bytový dům, na akci 3-4 bytový dům a na akci 5-6 bytový dům.
*) už dříve jsme připravili k výstavbě 24 bytových domů po 12 ti bytech.
====================
Jak do toho vstupují 2 realitní makléři od MM realit? Oba prodávají, každý byty v 1 bytovém domě (jak bylo už dříve dohodnuto).
Takže klient, který chce byt za 550.000 Kč, po nich chce, aby každý inzerovali byty v 1 bytovém domě v Praze 9 a byty ve 2 bytových domech na Barrandově. A to je pro realitní makléře výhodné. A je to výhodné i pro franchisanta, protože mu jejich realitní práce ve spojení s prací projektantů vydělá peníze, které se použijí účelově na splátku kupní ceny jeho bytu.
====================

Už jsme to uváděl, ale pro připomenutí:
Rozbor 150.000 Kč (na 1 franchisu).
50.000 ………. Na callcentrum volající za 25.000 dotazníky a za 25.000 roboty (tedy 2 skripty)

50.000 …….. Na kanceláře, jejich nájem, místo pro vlastní operátorky, které budou volat 2 skripty, dotazníky a roboty a na přípravu nové firmy, dokumentů, složek, internetového portálu (php),

50.000 ……. Na projekty a inženýrskou činnost dalšího developerského projektu na 2 bytové domy.

*) tedy, ten, kdo bude chtít byt za 550.000 Kč, tak toto platí 3x. Ale postupně.

150.000 ………. Na callcentrum volající za 25.000 dotazníky a za 25.000 roboty (tedy 2 skripty)

150.000 …….. Na kanceláře, jejich nájem, místo pro vlastní operátorky, které budou volat 2 skripty, dotazníky a roboty a na přípravu nové firmy, dokumentů, složek, internetového portálu (php),

150.000 ……. Na projekty a inženýrskou činnost dalšího developerského projektu na 6 bytových domů
Je zde něco nového? Něco, co jsme neprobírali? Něco, o čem jsme nehovořili?
====================
Zbývá tedy jen připravit věci. Kdo to udělá? Kdo tady něco někdy připravil pro ostatní? A kdo připraví propočty pro banku pro vyřízení úvěru? A banka chce i předem text budoucí smlouvy na byt a přihlášku do nového družstva, rozhodnutí o přijetí, stanovy nového družstva, aby se na to její právníci mohli podívat. Toto všechno se musí jenom připravit, udělat, sestavit atd. A to není a nebude zadarmo.
Proto těch 3 x 150.000 Kč.
Ano? Má to logiku?

Odpověď klienta: Ano, toto je logické a přinese to části zisků za realitní provize, část pro realitní makléře a část pro strukturu 8 řad. Družstva investorů a Konzultační společnosti, s.r.o. , ale i mně, za účelem získání části z těchto zisků, které se použijí na splacení části kupní ceny mého budoucího bytu.


4. Spojení aktivity investice do telemarketingu skript na volání klientů na roboty na peníze s následnou koupí bytu a s podporou na splácení jeho kupní ceny :


Jde jen o přípravu podkladu pro jednání s potenciálním klientem na byt reagující na inzerát realitní kanceláře, kdy podkladem jsou již konkrétní výsledky dosažené profesionálním callcentrem a to v počtu prodejů tzv. částí robota na peníze vydělávajícího zisk 30% ročně. Callcenrum stojí celkem i z organizací a administrativním zpracováním výsledků 10.000,- Kč (1 tranže). Budoucí klient na byt má toto zaplatit, a mít z tohoto projektu volání již konkrétní první peníze, zisk, a ještě tyto výsledky obdrží Pavel Šámal a bude je prezentovat dalším reagujícím klientům na byt, protože jen tak tato argumentace bude přesvědčivá.
Klienta informuje, že lze z této a takto investované částky vydělat asi 1.000 Kč – 2.000,- Kč za 1 měsíc, a že je v plánu k bytu klientu takto připisovat měsíčně cca 2.000,- Kč až 4.000,- Kč (tedy zisky z cca 20.000 Kč složenými z realitního zisku z developerské výstavby z části Družstva investorů). Klient je tak zvýhodněn oproti jiným developerům, kteří mu jen prodají byt, kdežto zde má klient u nás právně podchyceno získávání malých podílů z této a další realitní a zprostředkovatelské činnosti.
Budoucí klient na byt, který tedy sám nejprve investuje 10.000 Kč do skriptu na volání robotů na peníze, pak získává první peníze z aktivního prodeje po telefonu. Práce volání bude objednaná u profesionálního callcentra.
A klienta na byt získání prvních peněz přesvědčuř. na podporu splácení své hypotéky, že lze měsíčně získávat další peníze k využití nže má konkrétní obchodní přípravu pro jednání s budoucími klienty na byty. A za další klienty na další byty mít podílové meziprovize.

Odpověď klienta: Ano, toto je logické a přinese to další peníze, každý měsíc, každému klientu na byt, a to třeba až po dobu 20 tiu let. A Konzultační společnost, s.r.o. nechává dělat další kolo telemarketingu, za účelem získání budoucích potenciálních kupujících, ale také těch, co prodávají své nějaké nemovitosti, tedy tzv. náběrů. Náběrů pro realitní makléře. Tyto kontakty se dají využít, uzavřením smlouvy o zprostředkování prodeje, a provdedením inzerce na inzertních serverech. Nebo se dají postoupoit realitním makléřům za tipařkou, nebo jak někdo říká, doporučitelskou provizi.


5. Využití aktivity investice do telemarketingu na volání klientů na roboty na peníze k následným meetingům pro budoucí klienty na byty a pro další, již ty, co už mají hypoteční úvěr. Meetingů konaných v nějakém vhodném restauračním, klubovém nebo hotelovém zařízení :


Klient na byt má zájem o zisk. Další klient, co již má hypoteční úvěr, by mohl mít zájem na snížení jeho měsíčních hypotečních splátek. Družstvo investorů má v nájmu databázi 500.000 kontaktů na ředitele ze seznamu, tedy i na ředitele firem a podniků v každém kraji a v každém okrese.
Takže by mohla operátorka nebo callcentrum obvolat tyto ředitele firem, s pozvánkou na malý obchodní meeting, a na meetingu v podniku nebo v nějakém zařízení by se jim přednesly také možnosti investovat do činnosti telemarketingu, a to za účelem získat klienty na koupi části robotů na peníze, s tím, že by měli za každého klienta, který by investoval 5.000,- Kč + 1.500,- Kč technické poplatky, tak by měli za každého takovéhoto klienta 500,- Kč. Tedy, při 20 prodejích by byli na „svých“ 10.000,- Kč, a pokud by bylo třeba 50 prodejů, tak by získali 25.000,- Kč. A nabídlo by se dalším klienřetům, co již mají hypoteční úvěry, vyzkoušení této tranže.

Odpověď klienta: Ano, toto je logické a přinese to další zisky. Podíly na získaných klientech na robotech na peníze. A Německo má 8 x více obyvatel. Tam by byl tedy asi 8 x větší podenciál. Nejprve se to musí vyzkoušet v Česku.


6. Popis způsobu práce s klientem na budoucí byt, vysvětlování za pomocí Reportových karet s datumy k jednotlivým budoucím procesům a monitoring těchto karet na internetu pro vzájemnou kontrolu a dohled:


Reportová karta s datumy obsahuje volání, intranet, Svěřenecký fond, osobní schůzka, příprava listiny k založení SF, ověření podpisů, příprava budoucí smlouvy, příprava platebního kalendáře (viz. bod. 3, výše), souhlas se zněním stanov pro vstup do nového družstva vlastníků, příprava přihlášky a příprava rozhodnutí o přijetí za člena a další kroky, příprava přihlášky na složení základního členského vkladu 10.000 Kč do stávajícího Družstva investorů, který pak bude převeden na účet nového družstva (např. s názvem družstvo Praha 9). A k těmto jednotlivým krokům se musí vyplnit datumy. A kdo je připraví a za jakou odměnu.
Postup, jak jsme zvyklí postupovat při spolupráci s realitní kanceláří:
Realitní kancelář podá inzerát a reaguje klient
Realitní kancelář předá koordinátoru jméno, telefon a email na potenciálního klienta .
Koordinátor přidělí ID
Projekt manažer připraví reportovou kartu a informuje emailem klienta a) o textu inzerátu, b) o odkazu do Intranetu, c) o souhrnné zprávě k založení SF a odkazy na videa a d) o Kartě klienta na datumy.
Projekt manažer pak informuje zpětně realitního makléře a pana Pavla Šámala, jednatele, aby se s klientem sešli, aby udělali první schůzku.
Výhodou je, že klient už před schůzkou má prvotní informace, a pokud se nechce účastnit nebo nemá zájem, tak to oznámí a ušetří se tak čas jak realitnímu makléři, tak panu Pavlu Šámalovi.

Odpověď klienta: Ano, toto je logické a přinese to další zisky. Udělat reportovou kartu s datumy, softwarovou kartu. Jednak bude ušetřený čas realitního makléře, a pak ušetřený čas, že se nebude muset neustále opakovat a vysvětlovat to samé. A tuto techniku práce k potenciálním kupujícím, který bude reagovat na inzerát v Německu, bychom co možná nejdříve aplikovali v Německu, zřízením vlastní malé pobočky. A malé podíly z této realitní pobočky, které by se posílaly do Čech, by pak pomáhaly splácet splátky bytu, nebo auta, nebo cokoli jiného.


7. Registrační formulář pro klienta na zájem o rodinný dům:


Registrační formulář pro klienta na výstavbu rodinného domu obsahuje toto:
Údaje z této registrace slouží jen pro přípravu smluv
Kupní smlouva na pozemek
Projektová smlouva
Smlouvy na výstavbu (smlouva o dílo)
Svěřeneckého fondu na vydělávání peněz.
Dále po dohodě, a pro zlevnění stavby – využití přímého nákupu stavebních materiálů.
Dále po dohodě, a pro zlevnění stavby – využití přímých stavebních dodávek od správců dodávek.
Dále po dohodě, a pro zlevnění hypotečních splátek až o polovinu: – využití přímého financování reklamy a za získané klienty získávání realitních provizí.
Dále po dohodě, a pro zlevnění hypotečních splátek až o polovinu: – využití meziprovizí v obchodní síti zařazením na 4. Pozici, kdy lidi pod ním budou produktivní a budou Vám vydělávat tzv. meziprovize, tím přispívat na Vaše placení hypotečního úvěru.
Nový spolupracovník souhlasí, aby byly jeho osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů zpracovány, uchovány a využity k jednáním o smluvním vztahu po dobu 1 roku.

Odpověď klienta: Ano, toto je v zaslaném registračním formuláři pro klienta na výstavbu rodinného domu.


8. Registrační formulář pro klienta na zájem o budoucí byt za 30% ceny a zbytek na splátky, a zpětně na možné příjmy na snížení hypotečních splátek z aktivity získávání klientů na roboty na peníze a získávání dalších realitních klientů :


Registrační formulář pro klienta na výstavbu bytového domu na „družstevní způsob“ obsahuje toto:
Údaje z této registrace slouží jen pro přípravu smluv
Budoucí kupní smlouva na budoucí byt
Přihláška do družstva a rozhodnutí o přijetí

Svěřeneckého fondu na vydělávání peněz nebo na snížení hypotečních splátek.

Dále po dohodě, a pro zlevnění hypotečních splátek až o polovinu: – využití meziprovizí v obchodní síti zařazením na 4. pozici, kdy lidi pod ním budou produktivní a budou Vám vydělávat tzv. meziprovize, tím přispívat na Vaše placení hypotečního úvěru.

Nový spolupracovník souhlasí, aby byly jeho osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů zpracovány, uchovány a využity k jednáním o smluvním vztahu po dobu 1 roku.

Odpověď klienta: Ano, toto je v zaslaném registračním formuláři pro klienta na výstavbu bytu na „družstevní způsob“.


9. Projednání tzv. Modrého letáku, což je leták s nabídkami na zhodnocení 6%, 12%, 17%, 30% a s texty vysvětlující podstaty a principy:


Modrý leták – je buď zde:

Odkaz.
http://www.konzultacni-servis.wz.cz/produkty/07zhodnoceni.pdf

nebo verze pro telefony a tablety zde:

http://konzultacni-servis.wz.cz/zakazky/id25712/

Tyto nabídky má nabízet každý založený Svěřenecký fond. Nabízet je má přes zadání jednotlivému profesionálnímu callcentru z Prahy nebo z Moravy, převzetím potenciálních klientů do vlastního software, a poskytováním reportových karet s datumy dalším spolupracovníkům na vlastní obchodní dopracování, za účelem získání provizí, z nichž části vyplacení Svěřeneckému fondu a jeho správci za získání tipů na investory.
Získaní investoři se pak soustředí do střediska, hromadně, kde společně třeba zasíťují pozemek na výstavbu rodinných domů. A tyto zasíťované pozemky poskytnou realitnímu makléři zpětně pro zajišťování klientů na koupi zasíťovaných parcel s následnou výstavbou rodinných domů.

Nový spolupracovník souhlasí, aby byly jeho osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů zpracovány, uchovány a využity k jednáním o smluvním vztahu po dobu 1 roku.

Odpověď klienta: Ano, toto je logické a přinese to dalšímu klientu na byt další zisky. Provozováno přes nový Svěřenecký fond zřizovaný pro nového klienta na kupovaný byt. Platí i pro klienty na koupi bytů z dražeb a aukcí. Platí i pro klienty, jenž již mají hypoteční úvěr a mohlo by se jim nabídnout, že by díky příjmům měli nižší měsíční hypoteční splátky.

10. Projednání tzv. letáku na projekt PATRA 4 bytů, kdy se nabízí pořízení patra 4 bytů a zajištění jejich nájemců – klientů na pronájem bytů, kdy se započítávají budoucí příjmy z pronájmů 50% do bonity klienta:


Vysvětlující video je zde:
http://konzultacnispolecnost25302.wz.cz/zakazky/id25694/v25694.mp4

odkaz na produkt je zde:
http://www.konzultacni-servis.wz.cz/produkty/2svetlezeleny_letak.pdf

Plánuje se později práce se zajišťováním klientů na celé patro 4 bytů. A se zápočtem příjmů z budoucích pronájmů těchto bytů do bonity klienta k hypotečnímu úvěru na financování PATRA 4 bytů.
Podporou prodeje tohoto produktu mají být klienti získaní z telemarketingu při zakázce volání dotazníků ředitelům firem ze seznamu. A zase, investor této práce zadávané callcentru má pak podle Kariérního systému družstva investorů odměnu meziprovizi 15.000,- Kč za každého klienta na PATRO bytů.

Odpověď klienta: Ano, toto by mohlo přinášet další zisky. A kdyby se jednalo ještě jen o zpracování klientů získaných z telemarketingu, tak by tento kontrakt byl pro klienta na byt obchodně výhodný. Výdělek, zisk, lze použít na splácení.

11. Co klient přináší tím, že přistupuje na byt a ponechání části 50.000,- Kč v jeho Svěřeneckém fondu na činnost dotazníky na finanční roboty a dotazníky na další nové realitní klienty, kdy jsou výsledky převedeny na realitní podílové provize a klientu se tak úročí částka 17% úrokem ročně, a při případném navýšení jeho zisku je mu zisk vyplácen na snížení jeho nákladů na jeho hypoteční úvěr:


Tím, že klient na byt, tedy k rozpočtu, kde je akceptována rezerva na developerském rozpočtu, a s tím, že tuto rezervu běžný developer ušetří jako svůj zisk, a my si zisk výjimečně neponecháme, ale věnujeme jej zpět do Svěřeneckých fondů svých našich klientů na jednotlivé byty, a to po plánovaných 50.000,- Kč. Na konci výstavby, a klient na tento nepovinný bonus přistoupí, tak mu vzniká plnění jako obmyšlenému (tomu, komu výnosy, zisky pak patří, kdo je má dostávat). A pobírat, inkasovat pravidelné měsíčními přínosy z robotů na peníze. Zisky činí asi 17% z částky 50.000 Kč ročně, tedy za 5 let 2x tolik, za 10 let 4x tolik, za 15 let 8 x tolik a za 20 let 16 x tolik. Tedy něco jako takový finanční padák na vlastní důchod, ve výši asi 800.000,- Kč. A tak, za 20 let bude splacena hypotéka a ještě vyplacena odměna ze svěřeneckého fondu 800.000,- Kč. A to je moc dobrý bonus, a hlavně výhodný.
A klient, tím, že nám na toto přistoupil, nám také přináší peníze, a to rozdíl, když roboti vydělají více peněz, na 17%, tak tyto přináleží třem vedoucím střediska. Je to podle stanov Družstva investorů, řádně zaregistrovaných, tedy podle zákonů ČR a ještě kryto Svěřeneckým fondem založeným u notáře. Jistota je totiž potřeba oboustranná.

Odpověď klienta: Ano, toto by mohlo přinášet další zisky realitní kanceláři a realitnímu makléři a to proto, že jiní developeři si zisky nechávají se svými investory sami, kdežto zde se zisky zpět vrací klientům na byty, kteří si byty kupují, aby se jim ještě více zhodnotili a bylo to pro ně finančně výhodnější, a to za účelem, aby měli zájem takto financovat svůj budoucí byt.


12. Použití 50% prvních zisků na zpětné zadání callcentru, aby volalo za část skript na získání klientů na koupi robotu na peníze a část skript pro rodiny, na získání zájemců na reality (na jejich podíl, část, s nabídkou profinancování za nižší úrok):


Klient na byt si může vše vyzkoušet, investuje prvních 10.000 Kč do zadání telemarketingu, do volání robotů na peníze. Vydělá se 25.000 Kč (z 50-ti prodejů). A 50%, tedy 12.500,- Kč se použije zase, podruhé, a to 6.250,- Kč na volání zase a opět skriptu na roboty na peníze, tak i skriptu s otázkami na ředitele ze Seznamu (skript 6 otázek), kde mohou být a měli by být i další náběry dalších nemovitostí ke zprostředkování prodeje. A tyto klienti budou prodáni tipařskou smlouvou realitní kanceláři, která za doporučení klienta platí, v případě realizace obchodního případu. A tím se vracejí peníze investoru financující telemarketingové práce profesionálního callcentra.
Také se získávají potenciální klienti investoři na koupi nemovitosti za účelem jejího pronájmu a získávání cca asi 6% úroku ročně.
A také se získávají,z činnosti další potenciální kupci dalších nemovitostí, kterým se nabídne Konzultační společností s.r.o. financováni na splátky, hypoteční úvěr, finanční produkty včetně pojištění a ještě možnost Svěřeneckého fondu pro zisky k budoucím hypotečním splátkám.

Odpověď klienta: Ano, toto by mohlo přinášet další zisky, malé podíly z volání obou skriptů. Musí se to jednom vyzkoušet.


V případě dotazů volejte tel: 720 591 088.


FINACOVÁNÍ
Video - zadání ceny bytu do softwaru
Video - mobilní aplikace v mobilu na výpočet hypotéky na aukci - napojeno on line
VŠEOBECNÉ SMLUVNÍ PODMÍNKY - k obchodování s bytu a aukcí a dražeb
O robotech na peníze na snižování hypotečních splátek
Minimální množství 50 robnotů



© 2015-2016 PRODUKTY, Kontakt |