REKVALIFIKAČNÍ
KURZY
pro
referenty administrativy a koordinace
pro několik
účelových bytových družstev
výstavby
bytů
/ve
spolupráci se stavebními firmami jako generálními dodavateli
ve franchisingové spolupráci/
Stavební firma k franchisingové spolupráci:
Přes: Družstvo
investorů,
IČO: 025 50 300
Zastoupené Ing.
Ženíškem – svěřenským správcem, Tel: 773 172 405, E-mail: konzultacni-spolecnost@seznam.cz
Zasílací adresa: Cukrovarská
2/27, 196 00 Praha 9 – Čakovice, 196 00
Jméno
firmy : …………………………………………………
Ředitel:
…………………………………………………………
Adresa:
…………………………………………………………
Tel.:
………………………………………………………………
E-mail:
…………………………………………………………..
Skype: ……………………………………………………………
/dále
jen franchisant/
FRANCHISOR
WELLNES LIFESTYL s.r.o, – svěřenský fond
Zastoupené Václavem
Ženíškem – svěřenským správcem, Tel: 773 172 405, E-mail: konzultacni-spolecnost@seznam.cz
Zasílací adresa: Cukrovarská
2/27, 196 00 Praha 9 – Čakovice, 196 00
/dále
jen franchisor/
Copyright(c) INFOBURZA a Družstvo
investorů. Všechna autorská práva
vyhrazena. Jakékoli kopírování myšlenky, textů nebo jeho částí je chráněno a
souhlas může vydat pouze příslušná organizace pověřená k pronájmu licence
na příslušný software.
1. PODSTATA
2. CÍLE A EFEKTIVITA
3. FORMA A ZPŮSOB
APLIKACE
4. KONKRÉTNÍ PLÁN A JEHO ZAJIŠTĚNÍ
5. POZICE
V PRAXI A JEJICH ZAJIŠTĚNÍ
1. PODSTATA
Podstatou
je realizovat výstavbu bytových domů formou 200 účelových družstev.
OBCHOD:
1. 1,000.000,- Kč
z jednoho bytového domu
Správci
dodávek provedou výstavbu 1 bytového domu za 9 mil. Kč, + 1 mil. Kč průběžně
získává franchisant a + 1 mil., Kč průběžně získává franchisor.
Pro
jistitu mají franchisor a
franchisant společný účet, na který přijímají finanční prostředky od družstva,
80% platí správcům dodávek, 10% dostává franchisor a
10% franchisant, rozumí se částka bez DPH. Na to se musí udělat smlouva mezi franchisorem a franchisantem.
2. 200 družstev je
1.000 bytových domů
V plánu
je pořídit 200 účelových družstev, každé po 5-ti
bytových domech. To je 1.000 bytových domů.
3. zapojení se do
spolupráce na stávajících developeských projektech,
kterých je 1229
Můžeme
společně poskytovat pomoc stávajícím developerům, kteří mají problémy
s obsazováním svých akcí. Počet developerských projektů je v současné
době na srealitách 1229. Většinu se bude jednat o
pomoc s marketingem, zájemci, klientským servisem a to vš
poskytneme přes účelové družstvo (spojení v vlastní
dohledovou organizací sdružením na dodržení plateb jak se naplánuje dopředu).
4. zapojení se do
spolupráce rekvalifikace lidí pro pracovní úřady
Můžeme
společně poskytovat rekvalifikační kurzy, pracovní úřady platí cca 17.000,- Kč
/ rekvalifikovaného pracovníka.
5. zapojení se do
prodeje Bílé Knihy Infoburzy prostřednictvím call-center
Můžeme
společně realizovat zadání prodeje Bílé Knihy Infoburzy call-centru.
Callcentrum je schopno prodat 1.000 ks knih Bílé Knihy Infoburzy á 12.000,- Kč.
Tedy obrat až 12 mil. Kč / měs.
6. zapojení se do tvorby
100 účelových družstev na Slovensku
Můžeme
společně realizovat společný rozvoj na Slovensku.
2. CÍLE A EFEKTIVITA
CÍLE:
Výstavby
rodinných domů formou developerských projektů po celé ČR. Principy
developerského řízení jsou uvedeny ve zvláštních materiálech.
Jedná
se o zpracování pozemků a následnou realizaci výstavby rodinných domů
Pozemky na prodej konkrétní příklady:
Katastrální území |
počty |
Stav |
PRAHA |
4 bytové domy 2 NP, 32 bytů |
|
KRKONOŠE - SMRŽOVKA |
10 ŘADOVÝCH ROD. DOMŮ |
Sítě hotovy, a stavební povolení |
PRAHA |
2 bytové domy |
|
PRAHA 5 - BARRANDOV |
12 bytových domů |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PODPORA:
počet pozemků v INFOBURZE: Počet vyhovujících pozemků-lokalit:
500
EFEKTIVITA:
Každý
manažer má pod sebou skupinku 11 až 12 lidí, které řídí.
Řídit
se naučí právě na rekvalifikačním a školícím semináři.
Uvedených
12 lidí, které řídí, tvoří zdroj finančních prostředků manažera (např. mistr na
stavbě také jen vede a je živ z práce stavebních dělníků). Aby bylo jeho
12 lidí, které manažeruje produktivní, naučí se absolvent rekvalifikačního
kurzu formy používání striktních podmínek v řízení s případnou
náhradou nejslabšího pracovníka ve svém týmu. Tím si průběžně a neustále
zajišťuje „mladou krev“ do svého týmu a uvnitř týmu je dán prostor na vlastní
soutěživost a předepsané odměňování podle dosažených výsledků.
Za
využití internetových řídících nástrojů jde o pouhé sledování produktivity:
Grafická
informace je 10 rychlejší než informace textová.
Ukázka
grafu podle produktivity lidí:
Ukázka
zadávacího tabulky – kam si píše Project Manager (aby byl přehled):
/data
čerpá z Karet jednotlivých lidí právě přes internet/
ORGANIZAČNÍ
SCHÉMA MANAŽERSKÝCH
POSTŮ
VÝROBA
OBCHOD
SCHEMA
POBOČKY STAVEBNÍ
FIRMY
VÝROBA OBCHOD
3. FORMA A ZPŮSOB
APLIKACE
Nejprve
si stanovme strukturu schopnou řešit a eliminovat případné výpadky:
Jak
je patrno, manager II. Třídy má podporu on-line.
Seznam
činností je seznam jednotlivých pozic: Protože se pracuje ve dvojicích, vzniká
tak 6 dvojic.
Uvedených
12 pracovníků pod managerem II. Třídy zajišťují dva zdroje: Personální útvar a
OMK – Obchodní Klub Mládeže. Studenti stavebních fakult ČR, studenti
pedagogických fakult ČR a studenti ekonomických fakult ČR jsou v době
svého studia a v rámci praxí ideálními pracovníky na pozici Manager III.
třídy.
|
SEZNAM
ČINOSTÍ |
|
|
|
|
|
|
1 |
činnost
domlouvat pozemek |
|
|
|
|
||
2.
|
činnost
předběžné kalkulace |
|
|
|
|
||
3.
|
činnost
jednání se zájemci o RD |
|
|
|
|||
4.
|
jednání
se zájemcem o projektových pracech |
|
|||||
5.
|
činnost
Nábor nemovitostí |
|
|
|
|
|
|
6.
|
činnost
výpočtu finančních modelů |
|
|
|
|||
7.
|
činnost
inženýringu |
|
|
|
|
|
|
8.
|
činnost přípravy textů příloh Smlouvy o dílo |
|
|||||
9.
|
činnost
podávání textových inzerátů na internet |
|
|
||||
10. |
nábor
nových lidí do obchodní sítě |
|
|
|
|||
11. |
činnost
jednání s firmami |
|
|
|
|
|
|
12. |
činnost
školení a seminářů pro manažery a ředitele |
Ke
sledování stavby se používá Elektronický Stavební deník (opět dohled přes
internetové karty)
Dodavatel (nebo naše
operátorky) zajišťují provedení zápisu
o provedených dodávkách.
Uvádí se e-mail
technického dozoru („Kopii
zaslat na email“ )
a systém automaticky vyrozumí jak investora, tak i jeho technický dozor
k provedení kontroly dílčích prací.
Tento
systém je přístupný financující bance a jejím finančním znalcům, stanovujícím souhlasné
podmínky pro dílčí čerpání úvěru. Takže investorům umožňuje snadnou přípravu
podkladů
pro
financování.
Tento
software je postaven na dobré a dlouhodobé spolupráci investora a dodavatele.
Systém pomáhá odstraňovat „komunikační šum“.
Tento
systém může dodavatel také využít pro své dílčí dodavatele a získá tak snadno
velmi pohodlný komplexní přehled.
Tento
software a zavedená pravidla poskytují okamžitý aktuální přehled.
Manager
II. Třídy zajišťuje osobní domluvou průběžné dodržování pravidel.
TÉMATA:
Během
rekvalifikačního školícího semináře je účastník seznámen s 24 základními
tématy:
1) úvod
2) provize za práci jako zdroj příjmů, peníze z práce druhých
3) výstavba RD - práce s klienty (KS, SOD, ZL)
4) Harmonogram
5) Úvěry + hypotéky + zajištění
6) Řízení Firmy
7) Sestavy – Plán, výkaz = rozdíl
8) Schéma účelové a.s. nebo družstva, 11% p.a. pro
vkladatele
9) Zásady komunikace
10) Sestavení kalkulace investičního plánu
11) Tvorba pracovního vztahu (hodinová mzda – normohodina, úkol – provize)
12) Získávání realit k náboru, skript + foto; pro fin.
poradce
13) Zeměměřictví a jeho základy
14) Státní správa, její principy
15) Stavební úřad a jak postupovat
16) Katastrální úřad je jako stroj
17) Programování, HTML
18) Principy internetu a změny chtění u lidí
19) Honorářový řád projektantů, inženýrů, ceny
20) Elektronický stavební deník, monitoring plán, výkaz, rozdíl
21) Nízkoenergetické + pasivní domy, zásady
22) Rozpočty, jejich tvorba a přepočet
23) Excel – informační systémy, hypertextové napojení na karty
24) Inženýring
Jako
forma je zvolena „týmová výuka“ prezentována a aplikována v letech 2002
v základních školách ČR. Jako způsob výuky to bylo shledáno velmi přínosné
(reference).
Principy:
Podmínkou je, aby z každého předmětu
absolventi kurzu věděli, kdy a z čeho budou zkoušeni. Rozsah látky zadává
lektor. Seznam otázek a odpovědí je znám a zveřejněn (komukoli k dispozici
přes internet)
Vyzkoušení
Absolventi se dopředu před dalším dnem
rozdělí (podle tabulky) na zkoušející, náhradníky a členy hodnotící komise.
Zkouší se vepředu, simulovaně u tabule, kde stojí jak zkoušející, tak
náhradníci a členové komise-auditu. Absolventi tak v daný okamžik tvoří
tým, kdy si sami vzájemně prověřují své právě dosažené znalosti za dohledu
lektora. Plán zkoušení je jednoduchý přehled, vede se např. v Excelu.
Absolventi si tak prakticky procvičí práci s tabulkami buď v papírové
podobě, nebo podobě elektrinické (v Excelu).
Každý absolvent si vede
a povede Plán zkoušení ze všech témat.
Předmět: …………………
|
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
Po |
Út |
St |
Čt |
absolvent1 |
Zkoušen |
|
|
|
|
|
|
|
|
absolven2 |
Zkoušen |
|
|
|
|
|
|
|
|
absolven3 |
Zkoušen |
|
|
|
|
|
|
|
|
absolvent4 |
Náhradník |
|
|
Zkoušen |
|
|
|
|
|
absolvent5 |
Náhradník |
|
|
Zkoušen |
|
|
|
|
|
absolvent6 |
Náhradník |
|
|
Zkoušen |
|
|
|
|
|
absolvent7 |
Komise |
|
|
Náhradník |
|
Zkoušen |
|
|
|
absolvent8 |
Komise |
|
|
Náhradník |
|
Zkoušen |
|
|
|
absolvent9 |
Komise |
|
|
Náhradník |
|
Zkoušen |
|
|
|
- zkoušení absolventů na předem známý termín:
3 zkoušení, 3 náhradníci, 3 v komisi
(hodnocení, audit)
KATEDRA (seznam
otázek)
Metoda plánovaného
zkoušení je založena na principu, že
a) Absolvent-komise
se nejprve připravuje (znalost odpovědí na vypsané otázky) jako člen komise
(audit). Při zkoušení navrhuje hodnocení
b) Absolvent-náhradník
se připravuje (znalost odpovědí na vypsané otázky) jako alternativní náhradník
(může být zkoušen)
c) Absolvent-zkoušen
se připravuje (znalost odpovědí na vypsané otázky) na vlastní zkoušení
Vzhledem
k tomu, že otázky a odpovědi jsou známy, procvičuje a zkouší se u absolventa
nejen jeho vědomosti, ale především schopnost vyjádřit se vlastními slovy
a uspořádanost vlastního projevu.
Pozitivní dopad
Jednak se mohou
absolventi připravovat vzájemně a mohou se nechávat přezkoušet od svých
příbuzných, protože mají k dispozici správné odpovědi a znají termín, kdy budou
zkoušeni. Lektor současně umožňuje maximální přístup k informacím přes
internet.
KLASIFIKACE –
(každý absolvent si procvičí Tabulky tím, že vede klasifikaci celé skupiny)
Témat: …………………
|
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
1 – hodnocení lektora |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
1 – hodnocení komise |
2,1,2, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
2 – hodnocení lektora |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
2 – hodnocení komise |
1,1,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
3 – hodnocení učitele |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
3 – hodnocení komise |
1,2,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
4 – hodnocení učitele |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
4 - hodnocení komise |
|
|
|
1,1,2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
5 – hodnocení učitele |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
5 – hodnocení komise |
|
|
|
2,1,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
6 – hodnocení učitele |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
abs
6 – hodnocení komise |
|
|
|
2,2,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasifikační arch
má absolvent na papíře, data přepíše až se dostane k
internetu.
Zábava
Navíc školící
skupina může ze správných odpovědí sestavovat různé kvízy, soutěže, neboli –
„Škola hrou“.
Průběh vyučovací
hodiny
Pozornost absolventů
Test – 100%
Oprava testu - 100%
Zkoušení absolventi,
absolventi-náhradníci, absolventi v komisi (9 absolventů) pozornost – 100%, ostatní (3
absolventi) – pozornost cca 70%
Pozornost:
Pozornost při
výkladu: - 100%
Pozornost při
diskusi: - 60%
Absolventi bohužel
většinou nejsou soustředěni celou vyučovací hodinu. Proto se záměrně hodina
dělí tak, aby chvílemi pozornost byla nutně vyžadována a chvílemi měl absolvent
prostor soustředit se na své zájmy, na které se stejně soustředí prioritně před
potřebou věnovat pozornost výuce. Takže se klade nárok na opakování probrané
látky a to několikanásobně.
Test
Test, který se
píše v předepsaný den, je zveřejněn předem (možnost přípravy). Jde
především o praktický dopad práce s internetem, ve kterém může být
v předvečer dalšího dne test uveřejněn.
Zveřejnění testů
před jejich vypsáním směřuje absolventa k individuální přípravě, současně
mohou i příbuzní uplatnit svůj vliv, protože mají patřičné informace.
4. KONKRÉTNÍ PLÁN
A JEHO ZAJIŠTĚNÍ
Cílem
je, aby absolvent rekvalifikačního manažerského kurzu měl pod sebou 12
pracovitých managerů.
Manageři
pak mají zhruba tyto náplně činností a kooridnátor
hlídá jejich produktivitu a nahrazuje nejslabší jedince.
Plán
na 7 dní v týdnu pro managery:
Pokud
koordinátor zjistí, že jeho manager nevykazuje předepsanou činnost, řeší to
nejprve domluvou a si přivede do své skupiny
produktivnějšího jedince a slabého a nevýkonného jedince nahrazuje mladším a
produktivnějším.
Portfolio
potenciálních pracovních sil čerpá opět prostřednictvím
a)
personálního úseku průběžně shánějícího lidi na práci managerů
b)
působením na mladé studující lidi
c)
internet, tisk, případně podávání inzerátů)
d)
nabídnout práci bývalým příslušníkům ČSA (armády), kteří jsou zvyklí plnit
instrukce a rozkazy, chodit na ranní a odpolední nástupy, dělat si plány na
další den (říká se domu denní rozkazy).
Zvláštností
je, že uvedená skupinka 12 managerů nemusí být nutně v jednom kraji,
v jednom kraji stačí jedna dvojice. Takže rekvalifikovaný koordinátor může
mít záběr po celé ČR (14 krajů).
Ti
nejlepší absolventi manažerského kurzu se mohou pokusit o výchovů dalších
koordinátorů v jiných zemí EU.
K dosažení
plánu je potřeba nastavit plán školící činnosti:
Rekvalifikační
a školící seminář na koordinátora – 1. týden:
1.
týden – účastníci na výjezdovém semináři – 24 přednášecích témat, 24 seminářů
Po
vyslyšení všech témat se teprve vytvoří možnost tvorby potřebných souvislostí
pro koordinaci.
Rekvalifikační
a školící seminář na koordinátora – 2. týden až 10. týden:
Rekvalifikační
a školící seminář na koordinátora – 12. týden:
ČINNOSTI
ŠKOLÍCÍ ORGANIZACE V PRŮBĚHU ŠKOLENÍ:
-
založení a průběžná evidence 3 karet každému absolventu (karta na úkoly, karta
na plány a výkazy, karta pracovní náplně)
-
provedení školení na školícím zařízení
-
průběžná kontrola po dobu 11 týdnů a dohled nad organizovaností včetně
zajištění materiálů a podkladů
PODPORA
PRO UPLATNĚNÍ V PRAXI
-
zajištění pozemků pro developerské projekty výstavby rodinných domů
-
zajištění zájemců o rodinné domy a jejich výstavbu
-
zajištění financování pro zájemce o rodinné domy
-
zajištění projektových a inženýrských činností pro realizaci výstavby
-
zajištění tvorby kalkulace developerských projektů
-
zajištění Elektronického stavebního deníku pro sledování průběhu výstavby
-
zajištění řídících nástrojů pro řízení lidí přes internet
-
zajištění smluv s dalšími 9 stavebními firmami po ČR, které mají zájem o
zakázky
HODNOCENÍ - DOPAD:
POSOUZENÍ
VLOŽENÝCH PROSTŘEDKŮ A NÁVRATNOSTI:
V prvopočátku
je nutné si uvědomit, že investice do vzdělání člověka má celkem rychlou
návratnost ve formě
a)
nezaměstnaný nemusí pobírat peníze od státu
b)
nezaměstnaný se stává řádným daňovým poplatníkem
POSOUZENÍ
UPLATNĚNÍ NA TRHU:
Každý
z koordinátorů už v průběhu rekvalifikačního kurzu vytváří 12 pracovních
postů – managerů. Ty si navíc pak průběžně sleduje, hlídá si jejich
produktivitu a sem tam nahrazuje slabého managera za výkonnějšího, protože je
odměňován dílem z produkce člena svého týmu.
Ti
schopnější a aktivnější koordinátoři si mohou vytvořit i více týmů po 12-lidech, pokud je mají náležitě vychované a jen sledují
grafy jejich produktivity. Navíc mají možnost tvorby produktivních týmů po celé
EU, takže v návaznosti na touhu po profitu jsou hnáni k tvorbě
dalších a dalších týmů. Tím se dostávají sami do vyššího stádia produktivity.
Uplatnění
v oborech:
-
finance (vyřizuje se přes e-mail - jednoduché)
-
reality (vyfotit nemovitost a podat inzerát do internetu – jednoduché)
-
stavebnictví (obchodní úsek, příprava a výrobní úsek, realizace, hlídání
dělníků ve IV. Skupině – dělající za hodinovou mzdu)
Produkce:
-
výstavby bytových domů
-
výstavby bytových domů v zemí EU
-
výstavby bytů (přes formu účelových družstev s našimi dohledovými
organizacemi)
5. POZICE
V PRAXI A JEJICH ZAJIŠTĚNÍ
Asistent/ka
makléřského oddělení
Asistent/ka
marketingového odd. – náběr nemovitostí
Asistent/ka
obchodního oddělení
Asistent/ka
ředitele pobočkové sítě
Operátor na telemarketingu
Obchodní zástupce na reklamy
Osobní asistent/ka
makléřského oddělení
Právník převodce
Prodejce novostaveb a developerských
projektů
Realitní makléř– prodej RD a pozemků
Realitní makléř - činžovní domy a nebytové
prostory
Realitní makléř - pronájmy
Ředitel pobočky
Specialista na developerské projekty
Specialista na oceňování nemovitostí
Specialista na finanční služby
Vedoucí oddělení RD
Odkaz
na tuto stránku: