REKVALIFIKAČNÍ  KURZY

pro referenty administrativy a koordinace

pro několik účelových bytových družstev

výstavby bytů

 

 

/ve spolupráci se stavebními firmami jako generálními dodavateli

ve franchisingové spolupráci/

 

 

Stavební firma k franchisingové spolupráci:

Přes: Družstvo investorů, IČO: 025 50 300

Zastoupené Ing. Ženíškem – svěřenským správcem, Tel: 773 172 405,  E-mail: konzultacni-spolecnost@seznam.cz

Zasílací adresa: Cukrovarská 2/27, 196 00 Praha 9 – Čakovice, 196 00 

 

Jméno firmy : …………………………………………………

 

Ředitel: …………………………………………………………

 

Adresa: …………………………………………………………

 

Tel.: ………………………………………………………………

 

E-mail: …………………………………………………………..

 

Skype: ……………………………………………………………

 

/dále jen franchisant/

 

 

FRANCHISOR

WELLNES LIFESTYL s.r.o, – svěřenský fond

Zastoupené Václavem Ženíškem – svěřenským správcem, Tel: 773 172 405,  E-mail: konzultacni-spolecnost@seznam.cz

Zasílací adresa: Cukrovarská 2/27, 196 00 Praha 9 – Čakovice, 196 00  

/dále jen franchisor/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright(c) INFOBURZA a Družstvo investorů.  Všechna autorská práva vyhrazena. Jakékoli kopírování myšlenky, textů nebo jeho částí je chráněno a souhlas může vydat pouze příslušná organizace pověřená k pronájmu licence na příslušný software.

 

 

1. PODSTATA

2. CÍLE  A  EFEKTIVITA

3. FORMA  A  ZPŮSOB  APLIKACE

4. KONKRÉTNÍ PLÁN A  JEHO ZAJIŠTĚNÍ

5. POZICE V PRAXI A JEJICH ZAJIŠTĚNÍ

 

 

1. PODSTATA

 

 

Podstatou je realizovat výstavbu bytových domů formou 200 účelových družstev.

 

OBCHOD:

 

1. 1,000.000,- Kč z jednoho bytového domu

Správci dodávek provedou výstavbu 1 bytového domu za 9 mil. Kč, + 1 mil. Kč průběžně získává franchisant a + 1 mil., Kč průběžně získává franchisor.

Pro jistitu mají franchisor a franchisant společný účet, na který přijímají finanční prostředky od družstva, 80% platí správcům dodávek, 10% dostává franchisor a 10% franchisant, rozumí se částka bez DPH. Na to se musí udělat smlouva mezi franchisorem a franchisantem.

 

2. 200 družstev je 1.000 bytových domů

V plánu je pořídit 200 účelových družstev, každé po 5-ti bytových domech. To je 1.000 bytových domů.

 

3. zapojení se do spolupráce na stávajících developeských projektech, kterých je 1229

Můžeme společně poskytovat pomoc stávajícím developerům, kteří mají problémy s obsazováním svých akcí. Počet developerských projektů je v současné době na srealitách 1229. Většinu se bude jednat o pomoc s marketingem, zájemci, klientským servisem a to poskytneme přes účelové družstvo (spojení v vlastní dohledovou organizací sdružením na dodržení plateb jak se naplánuje dopředu).

 

4. zapojení se do spolupráce rekvalifikace lidí pro pracovní úřady

Můžeme společně poskytovat rekvalifikační kurzy, pracovní úřady platí cca 17.000,- Kč / rekvalifikovaného pracovníka.

 

5. zapojení se do prodeje Bílé Knihy Infoburzy prostřednictvím call-center

Můžeme společně realizovat zadání prodeje Bílé Knihy Infoburzy call-centru. Callcentrum je schopno prodat 1.000 ks knih Bílé Knihy Infoburzy á 12.000,- Kč. Tedy obrat až 12 mil. Kč / měs.

 

6. zapojení se do tvorby 100 účelových družstev na Slovensku

Můžeme společně realizovat společný rozvoj na Slovensku.

 

 

 

 

 

 

2. CÍLE  A  EFEKTIVITA

 

CÍLE:

Výstavby rodinných domů formou developerských projektů po celé ČR. Principy developerského řízení jsou uvedeny ve zvláštních materiálech.

 

Jedná se o zpracování pozemků a následnou realizaci výstavby rodinných domů

Pozemky na prodej konkrétní příklady:

Katastrální území

počty

Stav

PRAHA

4 bytové domy 2 NP, 32 bytů

 

KRKONOŠE - SMRŽOVKA

10 ŘADOVÝCH ROD. DOMŮ

Sítě hotovy, a stavební povolení

PRAHA

2 bytové domy

 

PRAHA 5 - BARRANDOV

12 bytových domů

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PODPORA: počet pozemků v INFOBURZE: Počet vyhovujících pozemků-lokalit: 500     

 

EFEKTIVITA:

Každý manažer má pod sebou skupinku 11 až 12 lidí, které řídí.

Řídit se naučí právě na rekvalifikačním a školícím semináři.

 

Uvedených 12 lidí, které řídí, tvoří zdroj finančních prostředků manažera (např. mistr na stavbě také jen vede a je živ z práce stavebních dělníků). Aby bylo jeho 12 lidí, které manažeruje produktivní, naučí se absolvent rekvalifikačního kurzu formy používání striktních podmínek v řízení s případnou náhradou nejslabšího pracovníka ve svém týmu. Tím si průběžně a neustále zajišťuje „mladou krev“ do svého týmu a uvnitř týmu je dán prostor na vlastní soutěživost a předepsané odměňování podle dosažených výsledků.

 

Za využití internetových řídících nástrojů jde o pouhé sledování produktivity:

 

Grafická informace je 10 rychlejší než informace textová.

 

Ukázka grafu podle produktivity lidí:

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ukázka zadávacího tabulky – kam si píše Project Manager (aby byl přehled):

/data čerpá z Karet jednotlivých lidí právě přes internet/

 

 

 

 

ORGANIZAČNÍ  SCHÉMA   MANAŽERSKÝCH   POSTŮ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


     VÝROBA                                             OBCHOD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


SCHEMA  POBOČKY  STAVEBNÍ  FIRMY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


     VÝROBA                                        OBCHOD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


3. FORMA  A  ZPŮSOB  APLIKACE

 

 

Nejprve si stanovme strukturu schopnou řešit a eliminovat případné výpadky:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jak je patrno, manager II. Třídy má podporu on-line.

 

Seznam činností je seznam jednotlivých pozic: Protože se pracuje ve dvojicích, vzniká tak 6 dvojic.

Uvedených 12 pracovníků pod managerem II. Třídy zajišťují dva zdroje: Personální útvar a OMK – Obchodní Klub Mládeže. Studenti stavebních fakult ČR, studenti pedagogických fakult ČR a studenti ekonomických fakult ČR jsou v době svého studia a v rámci praxí ideálními pracovníky na pozici Manager III. třídy.

 

 

 

SEZNAM ČINOSTÍ

 

 

 

 

 

 

1

činnost domlouvat pozemek

 

 

 

 

2.

činnost předběžné kalkulace

 

 

 

 

3.

činnost jednání se zájemci o RD

 

 

 

4.

jednání se zájemcem o projektových pracech

 

5.

činnost Nábor nemovitostí

 

 

 

 

 

6.

činnost výpočtu finančních modelů

 

 

 

7.

činnost inženýringu

 

 

 

 

 

 

8.

činnost přípravy textů příloh Smlouvy o dílo

 

9.

činnost podávání textových inzerátů na internet

 

 

10.

nábor nových lidí do obchodní sítě

 

 

 

11.

činnost jednání s firmami

 

 

 

 

 

12.

činnost školení a seminářů pro manažery a ředitele

 

Ke sledování stavby se používá Elektronický Stavební deník (opět dohled přes internetové karty)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Dodavatel (nebo naše operátorky) zajišťují provedení zápisu o provedených dodávkách.

 

Uvádí se e-mail technického dozoru („Kopii zaslat na email“ ) a systém automaticky vyrozumí jak investora, tak i jeho technický dozor k provedení kontroly dílčích prací.

 

Tento systém je přístupný financující bance a jejím finančním znalcům, stanovujícím souhlasné podmínky pro dílčí čerpání úvěru. Takže investorům umožňuje snadnou přípravu podkladů

pro financování.

 

Tento software je postaven na dobré a dlouhodobé spolupráci investora a dodavatele. Systém pomáhá odstraňovat „komunikační šum“.

 

Tento systém může dodavatel také využít pro své dílčí dodavatele a získá tak snadno velmi pohodlný komplexní přehled.

 

Tento software a zavedená pravidla poskytují okamžitý aktuální přehled.

 

Manager II. Třídy zajišťuje osobní domluvou průběžné dodržování pravidel.

 

 

 

 

 

TÉMATA:

 

Během rekvalifikačního školícího semináře je účastník seznámen s 24 základními tématy:

 

1) úvod
2) provize za práci jako zdroj příjmů, peníze z práce druhých
3) výstavba RD - práce s klienty (KS, SOD, ZL)
4) Harmonogram
5) Úvěry + hypotéky + zajištění
6) Řízení Firmy
7) Sestavy – Plán, výkaz = rozdíl
8) Schéma účelové a.s. nebo družstva, 11% p.a. pro vkladatele
9) Zásady komunikace
10) Sestavení kalkulace investičního plánu
11) Tvorba pracovního vztahu (hodinová mzda – normohodina, úkol – provize)
12) Získávání realit k náboru, skript + foto; pro fin. poradce
13) Zeměměřictví a jeho základy
14) Státní správa, její principy
15) Stavební úřad a jak postupovat
16) Katastrální úřad je jako stroj
17) Programování, HTML
18) Principy internetu a změny chtění u lidí
19) Honorářový řád projektantů, inženýrů, ceny
20) Elektronický stavební deník, monitoring plán, výkaz, rozdíl
21) Nízkoenergetické + pasivní domy, zásady
22) Rozpočty, jejich tvorba a přepočet
23) Excel – informační systémy, hypertextové napojení na karty
24) Inženýring

 

 

Jako forma je zvolena „týmová výuka“ prezentována a aplikována v letech 2002 v základních školách ČR. Jako způsob výuky to bylo shledáno velmi přínosné (reference).

 

Principy:

Metoda plánovaného zkoušení (naše metoda)

 

Podmínkou je, aby z každého předmětu absolventi kurzu věděli, kdy a z čeho budou zkoušeni. Rozsah látky zadává lektor. Seznam otázek a odpovědí je znám a zveřejněn (komukoli k dispozici přes internet)

 

 

 

 

 

 

Vyzkoušení

Absolventi se dopředu před dalším dnem rozdělí (podle tabulky) na zkoušející, náhradníky a členy hodnotící komise. Zkouší se vepředu, simulovaně u tabule, kde stojí jak zkoušející, tak náhradníci a členové komise-auditu. Absolventi tak v daný okamžik tvoří tým, kdy si sami vzájemně prověřují své právě dosažené znalosti za dohledu lektora. Plán zkoušení je jednoduchý přehled, vede se např. v Excelu. Absolventi si tak prakticky procvičí práci s tabulkami buď v papírové podobě, nebo podobě elektrinické (v Excelu). Každý absolvent si vede  a povede Plán zkoušení ze všech témat.

 

 

 

Předmět: …………………

 

Po

Út

St

Čt

Po

Út

St

Čt

absolvent1

Zkoušen

 

 

 

 

 

 

 

 

absolven2

Zkoušen

 

 

 

 

 

 

 

 

absolven3

Zkoušen

 

 

 

 

 

 

 

 

absolvent4

Náhradník

 

 

Zkoušen

 

 

 

 

 

absolvent5

Náhradník

 

 

Zkoušen

 

 

 

 

 

absolvent6

Náhradník

 

 

Zkoušen

 

 

 

 

 

absolvent7

Komise

 

 

Náhradník

 

Zkoušen

 

 

 

absolvent8

Komise

 

 

Náhradník

 

Zkoušen

 

 

 

absolvent9

Komise

 

 

Náhradník

 

Zkoušen

 

 

 

 

 

 - zkoušení absolventů na předem známý termín:

 3 zkoušení, 3 náhradníci, 3 v komisi (hodnocení, audit)

 

 

KATEDRA

 

(seznam otázek)

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Metoda plánovaného zkoušení je založena na principu, že

 

a)    Absolvent-komise se nejprve připravuje (znalost odpovědí na vypsané otázky) jako člen komise (audit). Při zkoušení navrhuje hodnocení

b)    Absolvent-náhradník se připravuje (znalost odpovědí na vypsané otázky) jako alternativní náhradník (může být zkoušen)

c)     Absolvent-zkoušen se připravuje (znalost odpovědí na vypsané otázky) na vlastní zkoušení

 

Vzhledem k tomu, že otázky a odpovědi jsou známy, procvičuje a zkouší se u absolventa nejen jeho vědomosti, ale především schopnost vyjádřit se vlastními slovy a uspořádanost vlastního projevu.

 

 

Pozitivní dopad

Jednak se mohou absolventi připravovat vzájemně a mohou se nechávat přezkoušet od svých příbuzných, protože mají k dispozici správné odpovědi a znají termín, kdy budou zkoušeni. Lektor současně umožňuje maximální přístup k informacím přes internet.

 

 

 

 

 

 

KLASIFIKACE – (každý absolvent si procvičí Tabulky tím, že vede klasifikaci celé skupiny)

Témat: …………………

 

Po

Út

St

Čt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 1 – hodnocení  lektora  

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 1 – hodnocení komise

2,1,2,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 2 – hodnocení lektora

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 2 – hodnocení komise

1,1,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 3 – hodnocení učitele

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 3 – hodnocení komise

1,2,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 4 – hodnocení učitele  

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 4 - hodnocení komise

 

 

 

1,1,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 5 – hodnocení učitele

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 5 – hodnocení komise

 

 

 

2,1,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 6 – hodnocení učitele

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abs 6 – hodnocení komise

 

 

 

2,2,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klasifikační arch má absolvent na papíře, data přepíše až se dostane k internetu.

 

Zábava

Navíc školící skupina může ze správných odpovědí sestavovat různé kvízy, soutěže, neboli – „Škola hrou“.

 

 

 

 

 

 

Průběh vyučovací hodiny

 

 

Pozornost absolventů

 

Test                 – 100%

Oprava testu     - 100%

Zkoušení absolventi, absolventi-náhradníci, absolventi v komisi (9 absolventů) pozornost – 100%,  ostatní (3 absolventi) – pozornost cca 70%

 

Pozornost:

Pozornost při výkladu: - 100%

Pozornost při diskusi: -  60%

 

Absolventi bohužel většinou nejsou soustředěni celou vyučovací hodinu. Proto se záměrně hodina dělí tak, aby chvílemi pozornost byla nutně vyžadována a chvílemi měl absolvent prostor soustředit se na své zájmy, na které se stejně soustředí prioritně před potřebou věnovat pozornost výuce. Takže se klade nárok na opakování probrané látky a to několikanásobně.

 

 

Test

Test, který se píše v předepsaný den, je zveřejněn předem (možnost přípravy). Jde především o praktický dopad práce s internetem, ve kterém může být v předvečer dalšího dne test uveřejněn.

Zveřejnění testů před jejich vypsáním směřuje absolventa k individuální přípravě, současně mohou i příbuzní uplatnit svůj vliv, protože mají patřičné informace.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. KONKRÉTNÍ   PLÁN A  JEHO ZAJIŠTĚNÍ

 

Cílem je, aby absolvent rekvalifikačního manažerského kurzu měl pod sebou 12 pracovitých managerů.

 

Manageři pak mají zhruba tyto náplně činností a kooridnátor hlídá jejich produktivitu a nahrazuje nejslabší jedince.

 

Plán na 7 dní v týdnu pro managery: 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pokud koordinátor zjistí, že jeho manager nevykazuje předepsanou činnost, řeší to nejprve domluvou a si přivede do své skupiny produktivnějšího jedince a slabého a nevýkonného jedince nahrazuje mladším a produktivnějším.

 

Portfolio potenciálních pracovních sil čerpá opět prostřednictvím

a) personálního úseku průběžně shánějícího lidi na práci managerů

b) působením na mladé studující lidi

c) internet, tisk, případně podávání inzerátů)

d) nabídnout práci bývalým příslušníkům ČSA (armády), kteří jsou zvyklí plnit instrukce a rozkazy, chodit na ranní a odpolední nástupy, dělat si plány na další den (říká se domu denní rozkazy).

 

Zvláštností je, že uvedená skupinka 12 managerů nemusí být nutně v jednom kraji, v jednom kraji stačí jedna dvojice. Takže rekvalifikovaný koordinátor může mít záběr po celé ČR (14 krajů).

 

Ti nejlepší absolventi manažerského kurzu se mohou pokusit o výchovů dalších koordinátorů v jiných zemí EU.

 

K dosažení plánu je potřeba nastavit plán školící činnosti:

 

Rekvalifikační a školící seminář na koordinátora – 1. týden:

1. týden – účastníci na výjezdovém semináři – 24 přednášecích témat, 24 seminářů

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 


Po vyslyšení všech témat se teprve vytvoří možnost tvorby potřebných souvislostí pro koordinaci.

 

 

 

 

 

 

Rekvalifikační a školící seminář na koordinátora  – 2. týden až 10. týden:

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Rekvalifikační a školící seminář na koordinátora  – 12. týden:

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ČINNOSTI ŠKOLÍCÍ ORGANIZACE V PRŮBĚHU ŠKOLENÍ:

 

- založení a průběžná evidence 3 karet každému absolventu (karta na úkoly, karta na plány a výkazy, karta pracovní náplně)

- provedení školení na školícím zařízení

- průběžná kontrola po dobu 11 týdnů a dohled nad organizovaností včetně zajištění materiálů a podkladů

 

PODPORA PRO UPLATNĚNÍ V PRAXI

- zajištění pozemků pro developerské projekty výstavby rodinných domů

- zajištění zájemců o rodinné domy a jejich výstavbu

- zajištění financování pro zájemce o rodinné domy

- zajištění projektových a inženýrských činností pro realizaci výstavby

- zajištění tvorby kalkulace developerských projektů

- zajištění Elektronického stavebního deníku pro sledování průběhu výstavby

- zajištění řídících nástrojů pro řízení lidí přes internet

- zajištění smluv s dalšími 9 stavebními firmami po ČR, které mají zájem o zakázky

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HODNOCENÍ - DOPAD:

 

POSOUZENÍ VLOŽENÝCH PROSTŘEDKŮ A NÁVRATNOSTI:

 

V prvopočátku je nutné si uvědomit, že investice do vzdělání člověka má celkem rychlou návratnost ve formě

a) nezaměstnaný nemusí pobírat peníze od státu

b) nezaměstnaný se stává řádným daňovým poplatníkem

 

 

POSOUZENÍ UPLATNĚNÍ NA TRHU:

Každý z koordinátorů už v průběhu rekvalifikačního kurzu vytváří 12 pracovních postů – managerů. Ty si navíc pak průběžně sleduje, hlídá si jejich produktivitu a sem tam nahrazuje slabého managera za výkonnějšího, protože je odměňován dílem z produkce člena svého týmu.

Ti schopnější a aktivnější koordinátoři si mohou vytvořit i více týmů po 12-lidech, pokud je mají náležitě vychované a jen sledují grafy jejich produktivity. Navíc mají možnost tvorby produktivních týmů po celé EU, takže v návaznosti na touhu po profitu jsou hnáni k tvorbě dalších a dalších týmů. Tím se dostávají sami do vyššího stádia produktivity.

 

Uplatnění v oborech:

- finance (vyřizuje se přes e-mail - jednoduché)

- reality (vyfotit nemovitost a podat inzerát do internetu – jednoduché)

- stavebnictví (obchodní úsek, příprava a výrobní úsek, realizace, hlídání dělníků ve IV. Skupině – dělající za hodinovou mzdu)

 

Produkce:

- výstavby bytových domů

- výstavby bytových domů v zemí EU

- výstavby bytů (přes formu účelových družstev s našimi dohledovými organizacemi)

 

 

5. POZICE V PRAXI A JEJICH ZAJIŠTĚNÍ

 

Asistent/ka makléřského oddělení

Asistent/ka marketingového odd. – náběr nemovitostí

Asistent/ka obchodního oddělení

Asistent/ka ředitele pobočkové sítě

Operátor na telemarketingu

Obchodní zástupce na reklamy

Osobní asistent/ka makléřského oddělení

Právník převodce

Prodejce novostaveb a developerských projektů

Realitní makléřprodej RD a pozemků

Realitní makléř - činžovní domy a nebytové prostory

Realitní makléř - pronájmy

Ředitel pobočky 

Specialista na developerské projekty

Specialista na oceňování nemovitostí

Specialista na finanční služby

Vedoucí oddělení RD

 

 

Odkaz na tuto stránku:

www.konzultacni-spolecnost.cz/zakazky/id26685/