Tvorba zákaznického centra realit
Zákaznické
centrum realit a projektů
Včera jsme hovořili s paní Renatou Sedlákovou, z Kolína,
a probírali jsme spolupráci. A ptal jsem se, co dělá, a ona m říkala, že se
školí na zákaznickou linku.
A tak mne napadlo, že si uděláme naší vlastní Zákaznickou
linku reality. A tak jsem volal panu Ing. arch. Tomáši Podhajskému, jestli by
se do Zákaznické linky mohly dát i typové projekty rodinných domů.
A tak vznikl název Zákaznická linka Projektů a Realit,
tedy Zákaznická linka PR.
JAK
TO BUDE POSTUPOVAT:
1 krok callcentrum (Děčín, Formica,
Hulín) navolá 1. Kontakt, klienta na zájem o parcelu a rodinný dům
2 krok asistent prodeje, nebo asistentka zákaznické linky
realit a projektů telefonicky domluví schůzku do diáře panu Ing. arch.
Podhajskému (a časem panu Oldřichu Koudelovi z Real
Expert nebo panu Kalousovi z JITY, s.r.o.
3 krok pan ing. arch. Tomáš Podhajský se sejde (nebo
později po projednání pan Oldřich Koudela nebo pan Kalous), a projednají
technické věci a také projednají uzavření smlouvy na přípravné předprojektové
práce, geodetické práce a inženýrské činnosti a platbu 30.000,- Kč.
Pozemek se bude kupovat přes družstvo, družstvo udělá
geometrický plán, oddělí komunikace a zbylé parcely
a) buď prodá jednotlivým klientům
b) nebo si vezme developerský úvěr od ČSOB a.s. (stačí
25% obsazenost) a pak se seženou zbývající klienti a ti se vezmou úvěr od
Hypoteční banky a.s. a banky si vymění zástavy).
4. krok uzavřené Smlouvy na přípravné předprojektové
práce, geodetické práce a inženýrské činnosti přípravy. A platba 30.000,- Kč. A
řešení jak klient bude následně financovat parcelu, projekty a stavbu. A bonusy
pro klienta (určité finanční možné výhody – nepovinné pasivní příjmy).
Vlastní práce Zákaznické linky realit by tedy byly
činnosti
Stupeň
junior: asistentka prodeje junior, aktivní telemarketing,
telefonické oslovování ředitelů stavebních firem s nabídkou
Alternativně telefonistka klientům z net monitoringu realit, prodávajícím nemovitostí (s
nabídkou na rozdělení na menší části ty prodat jako celek)
*) když jdou rozprodávat parcely, tak jdou rozprodávat
existující apartmány celého hotelu. Financování přes Modrou Pyramidu a.s. – rekreační
bydlení.
Stupeň
senior: asistent prodeje senior, aktivní telemarketing,
telefonické oslovování ředitelů stavebních firem s nabídkou a zasílání
textu nabídky a následně po 2-3 dnech převolání a
domluvení schůzky do diáře panu Ing. arch. Tomáši Podhajskému.
(1.+ 2. pozice)
CENY:
Za domluvení klienta na parcelu se platí 3.000,- Kč.
Za domluvení schůzky do diáře se platí 1.000,- Kč
ROZBOR
CENY PRO CALLCENTRUM:
Když 1 normohodina callcentra stojí 300,- Kč, tak za
3.000,- Kč je 10 normohodin činnosti callcentra.
Za 3.000,- Kč tedy za 10 hodin musí callcentrum navolat
tolik klientů na parcely, že z nich musí být min. alespoň 1 skutečný
klient.
Zatím máme statistiku od Miloše Kryla, že za 1 hodinu, lze
pohodlně navolat 1 ANO, tedy 1 předběžného klienta na parcelu a rodinný dům.
A kdyby z 10. Klientů byli 2 skuteční klienti, tak
by nás vyšel 1 klient je na 1.500,- Kč + 1.000,- Kč za domluvení schůzky do
diáře.
SEHNÁNÍ INVESTORA A NABÍDKA POSTAVÍME SPOLU 12 ŘADOVÝCH
RODINNÝCH DOMŮ A 2 NÁM ZBYDOU, A ROZDĚLÍME SE:
Včera jsem toto probíral s panem Ing. arch. Tomášem
Podhajským, a ten říkal, že když vloží investor částku 60.000,- Kč, tak že by
měl dostat cca 300.000,- Kč zpět. A pak jsem toto probíral s panem JUDr.
Karlem Jelínkem, hovořili jsme o tom samém, a také říkal, že by měl investor
dostat částku zhruba do 300.000,- Kč, a nejpozději do 2 let. Ideálně do 1 roku.
A pak jsem tuto obchodní věc probíral s paní Magdou Kempovou na 5.pozici, tak ta také říkala, že by to tak zhruba asi
viděla.
Na tuto nabídku je už zápis ze schůzky na internetu, je k dispozici
včetně harmonogramu postupových kroků, aby se s nimi mohl každý pohodlně
seznámit, jak jdou věci po sobě.
SHRNUTÍ:
Tedy sehnáním investora na prvotní investice na práce
callcentra se shání klienti na parcely a výstavbu rodinných domů. Ti platí
30.000,- Kč nejprve na přípravnou projektovou smlouvu. A za klienta je realitní
provize. A ta se dělí podle pravidel sjednaných u notáře (aby do nich později
už nikdo nezasahoval). A na 1. pozici za klienta na
parcelu jsou tedy 3.000,- Kč a za domluvení schůzky do diáře je 1.000,- Kč.
Callcentrum se tedy samo zaplatí a ještě zbyde na
objednání dalšího callcentra. A tím bude práce pro Zákaznickou linku realit a
projektů přibývat.
A to je dobře, bude více a více pěkné práce.
Zapsal:
Václav Ženíšek
Konzultační společnost, s.r.o.
Odkaz na tento zápis per rollam:
www.konzultacni-spolecnost.cz/zakazky/id27736/