Tvorba zákaznického centra realit

 

Zákaznické centrum realit a projektů

Včera jsme hovořili s paní Renatou Sedlákovou, z Kolína, a probírali jsme spolupráci. A ptal jsem se, co dělá, a ona m říkala, že se školí na zákaznickou linku.

A tak mne napadlo, že si uděláme naší vlastní Zákaznickou linku reality. A tak jsem volal panu Ing. arch. Tomáši Podhajskému, jestli by se do Zákaznické linky mohly dát i typové projekty rodinných domů.

A tak vznikl název Zákaznická linka Projektů a Realit, tedy Zákaznická linka PR.

 

JAK TO BUDE POSTUPOVAT:

1 krok callcentrum (Děčín, Formica, Hulín) navolá 1. Kontakt, klienta na zájem o parcelu a rodinný dům

2 krok asistent prodeje, nebo asistentka zákaznické linky realit a projektů telefonicky domluví schůzku do diáře panu Ing. arch. Podhajskému (a časem panu Oldřichu Koudelovi z Real Expert nebo panu Kalousovi z JITY, s.r.o.

3 krok pan ing. arch. Tomáš Podhajský se sejde (nebo později po projednání pan Oldřich Koudela nebo pan Kalous), a projednají technické věci a také projednají uzavření smlouvy na přípravné předprojektové práce, geodetické práce a inženýrské činnosti a platbu 30.000,- Kč.

Pozemek se bude kupovat přes družstvo, družstvo udělá geometrický plán, oddělí komunikace a zbylé parcely

a) buď prodá jednotlivým klientům

b) nebo si vezme developerský úvěr od ČSOB a.s. (stačí 25% obsazenost) a pak se seženou zbývající klienti a ti se vezmou úvěr od Hypoteční banky a.s. a banky si vymění zástavy).

4. krok uzavřené Smlouvy na přípravné předprojektové práce, geodetické práce a inženýrské činnosti přípravy. A platba 30.000,- Kč. A řešení jak klient bude následně financovat parcelu, projekty a stavbu. A bonusy pro klienta (určité finanční možné výhody – nepovinné pasivní příjmy).

 

Vlastní práce Zákaznické linky realit by tedy byly činnosti

Stupeň junior: asistentka prodeje junior, aktivní telemarketing, telefonické oslovování ředitelů stavebních firem s nabídkou

Alternativně telefonistka klientům z net monitoringu realit, prodávajícím nemovitostí (s nabídkou na rozdělení na menší části ty prodat jako celek)

*) když jdou rozprodávat parcely, tak jdou rozprodávat existující apartmány celého hotelu. Financování přes Modrou Pyramidu a.s. – rekreační bydlení.

 

Stupeň senior: asistent prodeje senior, aktivní telemarketing, telefonické oslovování ředitelů stavebních firem s nabídkou a zasílání textu nabídky a následně po 2-3 dnech převolání a domluvení schůzky do diáře panu Ing. arch. Tomáši Podhajskému.

(1.+ 2. pozice)

 

CENY:

Za domluvení klienta na parcelu se platí 3.000,- Kč.

Za domluvení schůzky do diáře se platí 1.000,- Kč

 

ROZBOR CENY PRO CALLCENTRUM:

Když 1 normohodina callcentra stojí 300,- Kč, tak za 3.000,- Kč je 10 normohodin činnosti callcentra.

Za 3.000,- Kč tedy za 10 hodin musí callcentrum navolat tolik klientů na parcely, že z nich musí být min. alespoň 1 skutečný klient.

Zatím máme statistiku od  Miloše Kryla, že za 1 hodinu, lze pohodlně navolat 1 ANO, tedy 1 předběžného klienta na parcelu a rodinný dům.

A kdyby z 10. Klientů byli 2 skuteční klienti, tak by nás vyšel 1 klient je na 1.500,- Kč + 1.000,- Kč za domluvení schůzky do diáře.

 

SEHNÁNÍ INVESTORA A NABÍDKA POSTAVÍME SPOLU 12 ŘADOVÝCH RODINNÝCH DOMŮ A 2 NÁM ZBYDOU, A ROZDĚLÍME SE:

 

Včera jsem toto probíral s panem Ing. arch. Tomášem Podhajským, a ten říkal, že když vloží investor částku 60.000,- Kč, tak že by měl dostat cca 300.000,- Kč zpět. A pak jsem toto probíral s panem JUDr. Karlem Jelínkem, hovořili jsme o tom samém, a také říkal, že by měl investor dostat částku zhruba do 300.000,- Kč, a nejpozději do 2 let. Ideálně do 1 roku. A pak jsem tuto obchodní věc probíral s paní Magdou Kempovou na 5.pozici, tak ta také říkala, že by to tak zhruba asi viděla.

 

Na tuto nabídku je už zápis ze schůzky na internetu, je k dispozici včetně harmonogramu postupových kroků, aby se s nimi mohl každý pohodlně seznámit, jak jdou věci po sobě.

 

SHRNUTÍ:

Tedy sehnáním investora na prvotní investice na práce callcentra se shání klienti na parcely a výstavbu rodinných domů. Ti platí 30.000,- Kč nejprve na přípravnou projektovou smlouvu. A za klienta je realitní provize. A ta se dělí podle pravidel sjednaných u notáře (aby do nich později už nikdo nezasahoval). A na 1. pozici za klienta na parcelu jsou tedy 3.000,- Kč a za domluvení schůzky do diáře je 1.000,- Kč.

Callcentrum se tedy samo zaplatí a ještě zbyde na objednání dalšího callcentra. A tím bude práce pro Zákaznickou linku realit a projektů přibývat.

A to je dobře, bude více a více pěkné práce.

 

Zapsal:

Václav Ženíšek

Konzultační společnost, s.r.o.

Odkaz na tento zápis per rollam:

www.konzultacni-spolecnost.cz/zakazky/id27736/