Kontakt:
Ing. Václav Ženíšek
whatsapp.: 775 146 196
Email: konzultacni-spolecnost@seznam.cz
FIRMA Konzultační společnost, s.r.o.
Pavel Šámal
jednatel
IČO: 25632001
https://www.konzultacni-spolecnost.cz/
mobil: +420 603 262 691, +420 778 088 548
E-mail: pavel.samal@seznam.cz
ŠÁMAL Finance s.r.o.
http://www.konzultacni-spolecnost.cz/zakazky/id40314/21344/
www.samalpavel.cz
www.samalpavelreality.cz
Sídlo společnosti: Na Folimance 2155/15, Praha 2, PSČ 120 00
obr. č. 24100903
___________________________________
obr. č. 24100904
___________________________________
___________________________________
ID 46950 body do programu ke schůzce on-line,
s Pavlem Šámalem.
Společné čtení bodů
Veřejná skupina
Přípravné body ve společné on line schůzce přes Zoom – tu bude svolávat Aleš Kufa s s Pavlem Šámalem a s Petrem Michalem a ta bude obsahovat tyto body ke schůzce on line (to se tak dělá).
Přípravné body ve společné skupině na Whatsappu.
________
Pak se když tak domluví Zoom společná schůzka, termín bude domlouvat Aleš Kufa s s Pavlem Šámalem a s Petrem Michalem na domluvní společného termínu online schůzky
__
________
1. Akce 4 LDN, Kačice, Všetaty, u Olomouce a u Kukačky, Zdimeřřice u Vestce u Prahy, kdy na pozemcích Pavel Šámal byl a na stavebních úřadech také a natočil jsem videa a dal na YouTube.
Kdy.
__
________
2. Plán prodat s.r.o. nabité investory.
Připomínka:
Máme tuto naší nabídku v těch našich 60 ti nabídkách.
________
3. Tedy tam bylo to, že se platí 200.000,- Kč, a to 25.000 Pavlovi, za převod s.r o , za náklady a na jeho založení, , 25.000,- Kč mně, za čísla pro Callcentrum, na investory, 100.000,- Kč callcentu, 25.000,- Kč (Karlovi) za sehnání kupce a 25.000,- Kč pro jednatelku , která to podepíše.
A kupec si zase zinkasuje Upisovaci poplatky od sehnaných investorů. Ty jsou až 10% z upsaného kapitálu. ( i 5%).
Tedy na akci , kdy se vybere např. 10 mil. Kč, se mu vrátí až 1,000.000,- Kč .
Ale musel dát za nabité s.r.o. investory 200.000,- Kč
Pro něj tedy konstrukčně dobrý obchod.
Karel pak projedná s Mgr Náprstkem čtení na to smlouvy.
Smlouva bude s Družstvem investorů.
A to udělá smlouvu s Pavlem Šámalem.
___________________________________
4.
Texty na stavební úřad, stejné jako na web stránce Všetaty.
Kdo tam napíše, asi ..........
________
5.
Texty na Penny a do nemocnic. Víz dopisy na akci Kladno 16 ŘRD, web stránky máme, texty jsou tam.
___________________________________
6.
Desky pro klienty, jejich obsah, podobné, jako na akci Dřísy, tenkrát je tvořila Jana Jelínková a rozvážela je Marie Frantová.
Teď je mají skládat spolupracující finanční poradkyně a finanční poradci a posílat PDF klientům
Podklady najdou v materiálech ke stažení.
Vybírá se Předrezervační poplatek 30.000,- Kč
Malý, ale jistý.
>
________
7.
Připomenutí, jak jsme šli na schůzku s Mgr. Náprstkem do cukrárny do Berouna, tak jsi tiskl poslaný plán, Jak to bude s nemovitostmi dluhopisy podepsané Janou Vrhelovou a Marií Frantovou.
Chtělo by to ten plán najít a znovu rozeslat všem.
_________
___________________________________
8.
Práce s předběžnými klienty, na pozemek Všetaty. Budeš chtít některé?? Už je na ně Modrý systém s Detailem, kartou klienta, pro další postup. A máme napsané rozdělení peněz a zmonitorované na týdenních plánech na zombeek.
___________________________________
9.
Práce s předběžnými klienty na pozemek u Slaného, budeš chtít některé, odebrat a telefonicky je kontaktovat? Vždyť jsi také finanční poradce. Už je na ně Modrý systém s Detailem, kartou klienta, pro další postup.
___________________________________
10.
Další body, když mne napadnou. Bílá kniha Infoburzy, kapitoly č. 6, 7, 8 a 11, že si mají lidé předčíst.
___________________________________
11.a)
25.7. Rozdeleni provizi z dalsiho obchodniho pripadu, z prodeje stareho rodinneho domu, klidne z SRealit, hledat by je mohl pan ..............a probirat s .....................
Pan ............ po podporuje. A obcas hovori s pravnikem advokatem pane Mgr. Vladimirem Naprstkem.
A pan ................ , stavař, to take bude podporovat.
Jeste spolu budeme o tydennich planech lidi hovorit.
Rozdeleni penez, jak je, mate vsichni na tydennich planech.
Abyste je tak vzdycky nasli. Tydenni plany na Zombeek - mate vsichni zde:
https://tydenniplanykveten.zombeek.cz/
Tak si kliknete a uvidite rozdeleni penez. Vsichni to stejne.
_________
11.b)
DEVELOPERSKÝ ROZPOČET: jak to bude .........
___________________________________
DESKY PRO KLIENTY, JAKO NA AKCI DŘÍSY - 3 DOMY SE 3 BYTY TYP Žofie 3+kk 72 m2, zastavěná plocha 96 m2.
http://www.konzultacni-spolecnost.cz/sestavy/trpomechy_1_2/
___________________________________
12.
46500-Ruzovy system klienti na projekt4d - INFOBURZA
Odkaz:
http://www.konzultacni-spolecnost.cz/infoburza/46500/
tak si můžete kliknout.
_________
Ať je jasno v klientech hned na začátku a pro všechny na skle. Transparentni.
_________
___________________________________
obr. č. 115.
___________________________________
obr. č. 116.
___________________________________
obr. č. 117.
___________________________________
obr. č. 118.
___________________________________
obr. č. 119.
___________________________________
obr. č. 120.
___________________________________
obr. č. 163.
___________________________________
obr. č. 172.
___________________________________
obr. č. 206.
___________________________________
obr. č. 207.
___________________________________
obr. č. 208.
___________________________________
obr. č. 209.
___________________________________
obr. č. 210.
___________________________________
obr. č. 212.
___________________________________
obr. č. 213.
___________________________________
obr. č. 15.
___________________________________
obr. č. 17.
___________________________________
obr. č. 18.
___________________________________
obr. č. 21.
___________________________________
______________________________
KONTAKT:
Odkaz na tyto stránky na internetu:
http://www.konzultacni-spolecnost.cz/zakazky/id46950
Pro domluvení dalšího postupu prosím kontaktujte.
Profil společností
s.r.o.
4. Developerské projekty.
s.r.o.
s.r.o.
3. Finance a finanční služby.
2. Reality a zprostředkování.
1. Direct marketing, Reklama
___________________________________